Status
Niet open voor verdere reacties.

MarcoPolo99

Steunend lid
Vip Lid
mail gekregen van een vriendin:
Als ik haar goed begrijp kan ze enkel nog mails lezen via webmail.
Haar postvak IN is leeg?????
Werkt nog met Windows XP

Hoi Marc,
ik kan niet beginnen met al mijn foto's op mijn HD te zetten en de emails verwijderen, want IK HEB 0 berichten in postvak in.
Ik kan geen enkel bericht meer zien, alleen de nieuwe, 5 dagen bij webmail.skynet.be
Mijn spec. vraag is : hoe en waar vind ik mijn postvak in terug om de mails te kunnen verwijderen ? Bij belgacom al 3 keer gebeld, maar ze weten het ook niet, nochthans beweert mijn dochter dat ze nog ergens verborgen staan en zijn.

ik ben bijna teneinde raad, want ik heb daar nog mails écht van nodig voor ebay, betalingen etc.
 
De bestanden die gebruikt worden door OutlookExpress zijn de DBX-bestanden.

Outlook Express slaat de e-mailgegevens standaard op in de map C:\Documents and Settings\inlognaam\Local Settings\Application Data\Identities\{....}\Outlook Express

Let wel dat deze mappen niet groter worden dan 2 gb, als deze groter worden dan 2 gig kan deze niet meer gebruikt worden en zijn alle opgeslagen bestanden verloren (misschien is dat het geval).
Wat kan je hieraan doen:
Voor de bestanden groter wordt dan 2gig, bepaalde mails onderverdelen in sub-maps.

Hoe doe je dat:
In OutlookExpress ga je op bv. postvak in staan met de muisaanwijzer en doe een rechter muisklik,kies hier voor nieuwe map.

outlook1.gif

Hernoem deze nieuwe map en verplaats alle gewenste mails naar deze map.
Dit kan door één of meerder mails te verslepen met de muis naar de nieuw aangemaakte map.

Indien de map niet meer bereikbaar is wegens te groot, meer dan 2 gig zijn bij mijn weten alle gegevens verloren, misschien kan je dit bestand proberen in te voegen in een mailprogramma dat niet werkt onder XP, maar op een pc met een hoger besturingssysteem..

Succes Rikkie.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan