Outlook Express: na comprimeren alle email zoek

Status
Niet open voor verdere reacties.
H

hesterke

Gast
Hey Tutsers,
Lichtelijke paniek: Na aan het verzoek voldaan te hebben om mijn email te comprimeren ontstond er een conflict. MicroSoft stelde dat mijn laptop was hersteld van een ernstige fout....Dit bleek een understatement(zw).
Ga ik naar mijn brievenbus: alle email verdwenen!! Klik ik op een map in Outlook Express: alle email verdwijnt. In de prullenbak zaten alle BAK-bestanden.
Kijk ik in de Lokale Mappen: dan geven deze wel aan dat er wat in zit, maar klik ik erop: alles foetsie als sneeuw voor de zon-)5. What's happening?
 
De vorige was freeware, mochten je mails je heel belangrijk zijn bestaat er
ook een professioneel programma die uiteraard betalend is.

Free trial download

Verloren gewaande mails zijn nooit echt verloren,
ik heb eens tot mijn grote verbazing mails opgevist
van meer dan 3 jaar oud die ik ooit gewist had.

Met de demo versie kan je alvorens aan te kopen weten
in hoeverre het mogelijk is mails teug te halen...
 
alle emails verdwenen

alle emails verdwenen

Ook ik was tot mijn schrik alle emails kwijt:postvak In/Verzonden en alle submappen.
Via de zoekfunctie van XP heb ik alle bestanden met .dbx verzameld en opgeslagen. Als je daarna Outlook Express opent,en onder Bestand doorgaat naar Importeren, en vervolgens Berichten aanklikt, kun je vervolgens kiezen uit de OE versie(in mijn geval OE6). Dan kies je "volgende" en kies je" Email uit een archiefmap importeren". Vervolgens klik je OK aan en blader je naar de locatie waar de .dbx bestanden staan. Als je daarna op "volgende "klikt, kun je kiezen uit alles importeren of geselekteerde map importeren.
Bij mij heeft dit geholpen, op een enkele submap na, waarvan ik de emails niet meer kon importeren.

Deze werkwijze heb ik uiteraard niet van mezelf-ik ben een beetje digibeet, maar heb het via Google gevonden, de precieze link weet ik niet meer, maar kan ik nog wel opzoeken.

Hopelijk hebben anderen hier wat aan!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan