outlook express spellingcontrole

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik een spelingcontrole doe op mijn e-mail ,dan doet die dat in de taal engels, kan iemand mij vertellen hoedat ik die in het nl kan zetten aub,

is Outlook express

En ook bv als ik de brief heb geschreven en ik wil aan het begin van een regel iets veranderen bv een hoofdletter zetten schuift die altijd een letter weg zodat ik de regel helemaal opnieuw moet typen ??[OPLOSSING]
dat eerste is gelukt maar insert of overschrijven vind ik nergens
weet u mischien waar dat staat
Open Outlook Express - Extra - Opties - Tabblad Spelling - Bij Taal de taal (Nederlands) aanduiden die u nodig hebt.
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als ik een spelingcontrole doe op mijn e-mail ,dan doet die dat in de taal engels, kan iemand mij vertellen hoedat ik die in het nl kan zetten aub, is Outlook express

Open Outlook Express - Extra - Opties - Tabblad Spelling - Bij Taal de taal (Nederlands) aanduiden die u nodig hebt.
 
En ook bv als ik de brief heb geschreven en ik wil aan het begin van een regel iets veranderen bv een hoofdletter zetten schuift die altijd een letter weg zodat ik de regel helemaal opnieuw moet typen ??

Kijk eens of u toevalling "Insert" of "Overschrijven" hebt aanstaan.
 
Kijk eens of u toevalling "Insert" of "Overschrijven" hebt aanstaan.


amaai dat is wel straf , ik heb die toets nog nooit zien staan
wie zou nu weten waarom die dient ?
zo zijn er nog verschillende toetsen die erop staan waar ik niet weet waarvoor die dienen .
mischien weet iemand dat, er zullen nog wel meer mensen zijn die dat niet weten .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan