Status
Niet open voor verdere reacties.
mijn outlook express werkt niet ik kan mijn mails niet lezen ? krijg altijd de melding errors ?graag in mensen taal danku bij voorbaat!

[oplossing]
A time-out occurred while communicating with the server. Account: 'mail-in.telenet.be', Server: 'mail-in.telenet.be', Protocol: POP3, Port: 110, Secure(SSL): No, Error Number: 0x800CCC19 nee versturen gaat ook niet en krijg alleen deze error!!!

De accountnaam op zich is niet erg. dat is de naam die je er aan geeft als je de account opslaagt, als je niets opslaagt slaat hij default de popserver op die je ingeeft. Maar de servernaam is verkeerd geschreven: het deeltje 'mail-' moet van de popservernaam af. kijk dit dus zeker na in je settings.

Om een correct nieuw account in te geven kan je eventueel DIT FILMPJE ook eens bekijken.

nu is alles terug in orde hoor bedankt voor alle hulp!!!!!
[/oplossing]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Beste,
ga eens zien op onderstaande link
http://support.microsoft.com/kb/318378/nl

Waar staat daar iets over Outlook Express verwijderen????

De laatste versies van IE kan men verwijderen omdat het geen updates van de versie 6 zijn en ze als afzonderlijk programma geïnstalleerd werden. Hierbij werden de vorige versies van IE uitgeschakeld maar niet verwijderd. IE 6 staat nog altijd op uw pc als u Windows XP gebruikt.
Maar probeer dat eens met IE 6 dat samen met Windows werd geïnstalleerd. Dat is niet mogelijk, net zomin als men Outlook Express kan verwijderen uit Windows.
 
JW
natuurlijk kemel van mij.

outlook express-geen explorer.
en outlook express is uitzetten via start-configuratie- software-windows onderdelen toevoegen of verwijderen
sorry beiden

hahaha
Kemel, is dat met 1 of 2 bulten?
't zal de tijd van het jaar zijn, op 't werk zijn er ook verstrooid bij ons.
Ik ben benieuwd stekel1 of je er bent uit wijs geraakt.
Laat gerust weten hoe het verlopen is.
 
nee niet echt!!! mischien kan jij mij helpen? het probleem zijn die errors en daardoor krijg ik geen aansluiting met de server en kan ik dus geen nieuwe mails binnen krijgen nog lezen! bedankt bij voorbaat
 
A time-out occurred while communicating with the server. Account: 'mail-in.telenet.be', Server: 'mail-in.telenet.be', Protocol: POP3, Port: 110, Secure(SSL): No, Error Number: 0x800CCC19 dit is de error die ik krijg!
 
Probeer volgende eens.
Open OE ga naar extra>accounts>klik je account aan en kies eigenschappen.
Neem de tab geavanceerd en verschuif de regelaar bij time outs van de server naar rechts zodat de time out tijd langer word.
Sluit af met toepassen en ok.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan