Outlook microsoft office 2007 windows 7 home premium

Status
Niet open voor verdere reacties.
F

Fred67

Gast
Postvak IN is niet meer te openen.
Mededeling op scherm:

Kan de map niet weergeven. Er zijn fouten opgetreden in C:\Users\Fred\AppData\Local\Microsoft\Outlook\
Outloo.pst. Sluit Outlook en alle toepassingen die gebruik maken van e-mail en gebruik het hulpprogramma
voor het Postvak IN (Scanpsat.exe) om fouten in het bestand vast te stellen en te repareren.

Ik heb Scanpst.exe wel gedownload en uitgevoerd maar zie geen verbetering. Doe iets niet goed.
Wat is de volgorde en waar vind ik de goede Scanpst.exe ?

Gr. Fred67
 
Is het alleen postvak in dat je niet meer kan openen, of kun je de andere postvakken zoals verzonden berichten ook niet meer openen.
Als het alleen postvak in is dat je niet meer kan openen, zit het postvak te vol. Ik weet nu niet de juiste werkwijze meer, hoe je in dit geval berichten kan verplaatsen naar een ander postvak, of nieuw aangemaakt postvak, maar de mogelijkheid bestaat .Heb dit ook ooit eens voorgehad , maar weet niet meer hoe ik dit opgelost heb.
Als de andere postvakken ook niet kunnen geopend worden is het .pst bestand beschadigt.
 
Is het alleen postvak in dat je niet meer kan openen, of kun je de andere postvakken zoals verzonden berichten ook niet meer openen.
Als het alleen postvak in is dat je niet meer kan openen, zit het postvak te vol. Ik weet nu niet de juiste werkwijze meer, hoe je in dit geval berichten kan verplaatsen naar een ander postvak, of nieuw aangemaakt postvak, maar de mogelijkheid bestaat .Heb dit ook ooit eens voorgehad , maar weet niet meer hoe ik dit opgelost heb.
Als de andere postvakken ook niet kunnen geopend worden is het .pst bestand beschadigt.

Ik denk dat het enkel bij office 2000 was als je te veel bijlage had dat je niet meer in kon. In 2007 zou dat probleem verholpen zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan