Status
Niet open voor verdere reacties.
Allemaal,

Volgend probleem stelt zich op de pc van mijn moeder en aangezien ik er zelf toch al een 8-tal uur op gezocht heb richt ik mij nu tot jullie:

Wanneer ze haar outlook 2007 wil opstarten lukt dit niet en verschijnt er de melding dat de outlook.pst errors bevat en dat je met scanpst.exe het probleem kan verhelpen.

Wel, ik heb dit dus gedaan, die scanpst.exe, maar dit verhelpt het probleem dus niet.

Weet iemand raad? Ik vrees dat zij al haar emails zal kwijt zijn en dat zijn er wel heel wat...het outlook.pst bestand is 4GB groot.

Thanks.
 
Gentlemen,

Thanks.

Die tool...die heb ik een uurtje geleden gebruikt met als uitkomst dat ik -omdat het een DEMO-versie is- 5 emails heb kunnen recupereren. Is nogal weinig. :)

Enig idee met welke tool ik de rest zou kunnen recupereren?

Thanks nogmaals.
 
Dat is in iedergeval iets. We weten dat het mogelijk is om te repareren.
Ik had deze probeerversie nog nooit gebruikt en wist daarom niet dat hier een limiet op zat van 5 emailberichten.

We gaan verder zoeken en anders als de emailberichten erg belangrijk zijn zit er niets anders op dan het programma te kopen.
 
Het valt niet mee om hier een gratis tool voor te vinden. Ik stuit alleen maar op probeer en demo versies. Ook via de nieuwsgroepen kom ik niet veel verder dan vele besmette downloads.

Misschien heeft iemand anders een goede free oplossing ?
 
ik heb er eentje gevonden die weliswaar een demo is maar heb hem getest en hij werkt volledig. heb de aangemaakte pst in mijn outlook gezet en ik heb alles... aankoopprijs is 117€ en een beetje, dus de moeite van de demo eens te laten draaien hé? :p

laat je ook weten of dit voor jou zo opgelost is?

Bekijk bijlage ddomr_setup.rar

attachment.php
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan