outlookexpress en windows mail

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Ik heb 2 pc's een vaste en een laptop.
Op mijn vaste pc heb ik outlook express
op de laptop windows mail.
Vanavond keek ik op de vaste pc naar mijn e-mails en er kwamen er een aantal berichten binnen, later op de avond keek ik op de laptop en er kwam slechts 1 bericht binnen, moeten al die andere berichten ook niet te zien zijn op mijn laptop?
 
kan verkeert zijn
maar ik denk je heb de eerste pc opgezet en dan kwam de mail binnen van de server zodus is weg
de tweede pc kan dat dan niet meer binnenhalen
 
mischien kun bij je provider instellen
een kopie op de server moet achterblijven.

probeert eens of dat gaat ;)
 
maar of dat die dan nog gaat doorsturen ?
mischien kun je dat dan zelf van de server halen op de tweede pc
 
Je kunt volgens mijn in outlook instellen of ze van de server gedelete moeten worden na het lezen, weet alleen niet meer waar precies....
Ja, bij "Extra/accounts" dan Email Eigenschappen Geavanceerd en onderaan aanvinken.Bekijk bijlage 266
 
Laatst bewerkt:
ik heb dat met een alias kunnen doen van telenet met operamail
maar weet toch niet meer waar die info staat zeker (lachen);)
 
wat lukt er niet ?
blijft er nu geen een copie op je webmail staan van je provider
 
op mijn vaste pc (met outlook) krijg ik bvb. 3 mails binnen en laat ze staan in postvak in ; ik sluit af en leg mijn laptop(met vista) aan en ik kijk naar windows mail, dan moeten dezelfde mails toch ook op mijn laptop komen ???
 
Je moet er voor zorgen dat ze niet van de server gedelete worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
In welke programma dan ook moet die optie toch in zitten, volgens mijn!
 
Je maakt dus op beide computers een mailaccount aan van je provider met de optie 'kopie achterlaten op server
je kunt het ook met 10 dagen of zo
als de eerste pc de mail binnen krijgt blijf de mail nog 10 dagen op de server staan
die tweede pc moet die mail wel gaan halen bij je provider hé
bij je webmail van je provider
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan