Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi...

Wij zijn nl al JAREN.... gebruikers van ADSL en nu ADSL GO bij SKYNET.
De laatste tijd laat het zich echter vanaf weten tot zelfs alle frustraties bij.

We betalen dus voor met 4 geconnecteerde PC's draad of draadloos te surfen zonder snelheids verlies (beweerden ze ons toch).

Nu zitten we maximaal met 3 tegelijk online.

's Avonds is het echter ALTIJD een ramp hier.
Wanneer men vrouw wa koopsites afloopt, dochter MSN chat en ik online Game loopt het hier ALTIJD in het honderd.
Connectie problemen, surfen op sites duurt een eeuwigheid, en voor mij bij het gamen word ik er geregeld uitgesmeten voor een TE HOGE PING of geen standvaste verbinding.

NU hadden we graag meningen geweten van andere providers en eventuele volledige beschrijvingen qua upload-download, Download-limit, snelheden etc
en concrete prijzen.

OF BETER
Bestaat er een site waar je een soort statieken terug vond met vergelijkingen met andere providers.

THX en GRTZ vanuit IEPER
STaRTRooPy en C°
 
overstappen.be is een portaal waar je zulke statistieken kan vinden en je kan er ook je eigen mening op kwijt.
Hij bestaat echter nog niet zo lang, even googelen
 
ik had vroeger adsl en had hetzelfde probleem daarom ben ik overgestapt op telenet maar die limiet dat is het grootste struikelblok nu de snelheid is met 3 pc 's online net zo snel als met 1 ik wil telenet niet promoten verre van.
maar ik vind niet echt een vergelijkbaar produkt bij adsl.
grtjs
 
Met adsl kan je nog alle kanten op, als je 1 maal telenet hebt heb je geen keuze voor een andere provider te nemen.
Of je moet uw telefoon van adsl behouden.
 
Ik wil hier telenet ook zeker niet de hemel in prijzen.Maar ik heb eerlijk gezegd nog nooit problemen gehad hier.Wij zitten met 2 pc's op een router en wij hebben een telenet turbo pack.Internet op de 2 pc's is even snel en we bellen via dat pack nog eens 24/24 gratis naar vaste lijnen.Ok kost ons 70€/maand dacht ik maar als je internet en telefoon apart moet betalen komt het op hetzelfde neer zeker hé.
 
Aangesloten bij euphony en heb een vaste pc en draadloze laptop. Nog nooit geen problemen gehad welke ik dus wel had bij skynet. Zij hebben een vertegenwoordiger gestuurd welke alles uitgelegd heeft en zij hebben alles geregeld voor de overschakeling ( opzegging abbonement skynet) Ze zijn zelfs alles komen testen hier en dat was in de prijs inbegrepen. Is wel al ettelijke jaren geleden gebeurd, weet dus niet wat de prijs nu is.
 
Hoi...

Wij zijn nl al JAREN.... gebruikers van ADSL en nu ADSL GO bij SKYNET.
De laatste tijd laat het zich echter vanaf weten tot zelfs alle frustraties bij.
Als je vroeger geen problemen had met Skynet, dan zou ik eerst proberen uit te vissen waarom je nu wel zo'n last hebt. Val de skynet helpdesk maar eens lastig. Mss is er gewerkt in je straat of wijk en hebben ze een kabel geraakt. Mss is de kabel door de jaren wat gecorrodeerd.Dat kan natuurlijk ook bij je thuis gebeurd zijn.
Omdat Belgacom het netwerk voor een groot stuk beheerd, ben je bij problemen het best bij hun. Laat hun eens een lijntest doen (vragen aan helpdesk). Als je bij een andere provider bent en je wilt een lijntest, dan moet je wachten, want zij moeten dat ook aan BGC vragen.
Dus maw eerst kijken waar het probleem ligt en dan veranderen. Andersom kan teleurstellingen brengen :)

PS. Dommel is geen slechte keuze ;)
 
adsl gaat steeds via lijnen die de provider huurt bij belgacom ,als je verandert van provider is die lijn daarom niet beter
 
Mij n verbinding is 3x down geweest na mijn overstap naar belgacomconcurenten.
2x waren er werkzaamheden in de straat geweest, 1x zag ik de werken, datzelfde moment had ik geen verbinding meer.
Het was wachten op belgacom, van mijn provider ben ik nog redelijk tevreden verder.
 
cityconnect bij dommel is nog beter maar enkel voorlopige in leuven -m-
 
ik hou dommel ook in het oog.
Edpent EDPnet - Internet access - Dial-up information blijf ik ook volgen.

Voorlopig euphony en ben er tevreden over,jammer dat het snellere pakket hier niet verkrijgbaar is(net zo als dommel). Maar 30 € per maand en 0,5 euro de giga byte over de maximum van 15 gig.
 
ik hou dommel ook in het oog.
Edpent EDPnet - Internet access - Dial-up information blijf ik ook volgen.

Voorlopig euphony en ben er tevreden over,jammer dat het snellere pakket hier niet verkrijgbaar is(net zo als dommel). Maar 30 € per maand en 0,5 euro de giga byte over de maximum van 15 gig.

Jij bent al de 3e die ik hier tegenkom met euphony.
Als jullie tevreden zijn, is het dan enkel voor de snelheid en de downloadtrafiek dat jullie willen overstappen??
Ik kan de snelle formule krijgen, 10 december komt een vertegenwoordiger van euphony bij me langs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan