Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Goede namiddag,
ik herstel een laptop van Packard bell. Iemand heeft er Windows 8 opgezet, maar dacht dat dit gratis was. Nu heb ik er opnieuw de Windows 7 opgezet maar heb dit deel van de schijf geformatteerd. Ik heb er niet aan gedacht een kopie van de drivers te maken. Dus ben ik op zoek op internet naar gepaste drivers. Ik kan op internet, doch de Netwerkcontroller vind ik niet; (ik kan niet draadloos op internet).
Ik heb ook een paar drivers gevonden voor TouchPad, doch geen van beide werken.
Ook ontbreek ik de driver van “WD SES Device USB Device”.
De fabrikant is Packard bell en SNID is 13215694916.
Ook kan ik de Windows niet activeren. Hij meld steeds dat het een ongeldige code is, niet tegenstaande ik de code ingeef die op de laptop staat.
Zou U mij kunnen helpen aub?
Vriendelijke groeten.
 
WD SES Device USB Device is de Western Digital externe USB drive die waarschijnlijk aan die PC aangesloten is.
Drivers te vinden op de website van de fabrikant, en uiteraard op model nummer zoeken. Met de serienummer ben je meestal niet veel (SNID)

Kijk na of je dezelfde Windows geinstalleerd hebt als de licentie key weergeeft. 32/64 bit, home - pro ... OEM ...
 
zie hier eens voor de drivers ...Support Download
jij dient bij serie nummer !!
deze nummer " 13215694916 " te vermelden ( zonder haakjes ) en je kiest dan het besturingssysteem ,en voila nadat je op "zoeken " geklikt heb zie je al de nodige drivers verschijnen .
neem je achteraf ook de tap "aplicatie " dan heb je de extra's ook .

wat betreft de code dien jij telefonich contackt op te nemen met Microsoft en hen dit uit te leggen .

**op deze laptop stond oorspronkelijk een 64 bit versie van windows 7 home premium
je kan er dan ook geen professional of de ultimate op zetten !!
 
Laatst bewerkt:
Is het nog mogelijk om de laptop terug te zetten naar fabrieksinstellingen ?

Ook kan ik de Windows niet activeren. Hij meld steeds dat het een ongeldige code is, niet tegenstaande ik de code ingeef die op de laptop staat.

Dan komt die code die op de laptop staat niet overeen met de windows 7 versie die jij wil installeren . (Productcode wat nog iets anders is dan de licentie code).

Ik kan op internet, doch de Netwerkcontroller vind ik niet; (ik kan niet draadloos op internet).

Al eens in het BIOS gaan kijken of de ingebouwde draadloze adapatar in of uitgeschakeld is .
 
Die laptop kon ik niet meer terugzetten naar fabrieksinstelling. Maar ondertussen is het probleem "opgelost". Die persoon wilde hem zowiezo terug.Nu moet hij zijn plan trekken.
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Groetjes.

Is het nog mogelijk om de laptop terug te zetten naar fabrieksinstellingen ?



Dan komt die code die op de laptop staat niet overeen met de windows 7 versie die jij wil installeren . (Productcode wat nog iets anders is dan de licentie code).



Al eens in het BIOS gaan kijken of de ingebouwde draadloze adapatar in of uitgeschakeld is .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan