Status
Niet open voor verdere reacties.

coiske

Overleden
ik heb windows 7 home premium op mijn pc en heb nu de bovenvermelde antivirus willen installeren maar dat lukt in geen kanten
kan er iemand mij helpen om dit toch te doen lukken
in het computerwinkeltje (brugge heeft mij de software opgestuurd) beweerd men dat deze software wel degelijk werkt met windows 7 maar ik krijg het niet geinstalleerd
ik had eerst de avg free op mijn pc staan en die had ik dan verwijderd
ook heb ik windows defender uitgeschakeld
ik heb bij de install.exe de comptalibliteit ingesteld in vista gewoon - dan met vista service pack1 - dan met vista service pack 2
maar helaas niets lukt
dank bij voorbaat voor jullie hulp
coiske[OPLOSSING]
via de windows 7 oplosser heb ik de oude versie van panda kunnen activeren en heb dan via mail een link gekregen om de nieuwe versie ap10.exe te kunnen downloaden en nu is alles in orde


[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Panda Security heeft zijn 2010 oplossingen compatibel gemaakt met Windows 7. Iedereen met Windows 7 kan de gratis en betaalde versies van de 2010 producten van Panda Security gebruiken. Dankzij Collective Intelligence, Panda's cloud-computing technologie, maken de 2010 producten gebruik van de verzamelde kennis van miljoenen Panda-gebruikers over de hele wereld. De Collective Intelligence servers classificeren dagelijks automatisch meer dan 50.000 nieuwe malware-soorten. Elk nieuw ontvangen bestand wordt automatisch binnen 6 minuten geclassificeerd. De 2010 oplossingen staan continu en real-time in contact met deze servers. Hierdoor levert Panda Security gebruikers de snelste bescherming tegen de dagelijkse malware.

De Panda 2010 producten bieden maximale bescherming met een minimale belasting. Dankzij Collective Intelligence zijn de prestaties van de producten, ten opzichte van vorige versies, met 80 procent verbeterd. De browsersnelheid is met 60 procent verbeterd en de downloadsnelheid met 40 procent. Hierdoor wordt er slechts 8 MB van het computergeheugen gebruikt.
 
panda antivirus pro 2010

via de windows 7 oplosser heb ik de oude versie van panda kunnen activeren en heb dan via mail een link gekregen om de nieuwe versie ap10.exe te kunnen downloaden en nu is alles in orde

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan