Status
Niet open voor verdere reacties.
Z

zorro

Gast
ik weet dat ik eerst de oude van windows moet installeren wat ik van zin was er staat momenteel win7 op. maar nu blijkt bij het installeren van vista (via cd-rom) dat mijn systeem gereserveerd(c)van 100mb te klein is van volume hij vraagt max 396mb maar die is er niet? hoe kan ik deze vergroten tot min 450mb? ik heb een harde schijf van 149gb en werk met een acer travelmate 7730 mijn bedoeling is om beide te gebruiken zowel vista en win7. wie heeft raad?
 
sorry hoor maar daar ben ik niet veel mee allemaal in het engels?
 
heb juist deze tool geinstalleerd maar alleen spijtig dat deze een engelse versie is ken die taal niet
 
heb juist deze tool geinstalleerd maar alleen spijtig dat deze een engelse versie is ken die taal niet

het is eigenlijk een makkelijk programma hoor. je klikt de balk aan van de partitie die je wilt bewerken zodat hij geselecteerd staat en schuift dab de balk groter/kleiner. schuif dan weer de balk van de andere partitie ertegenaan. in totaal heb je dus twee opdrachten die uitgevoerd worden.

meer is het niet :p
 
okee bedankt voor de informatie heb het opgelost via f2 en bij het opstarten van de pc starte hij direckt op en na een tyd stond vista erop maar dan deed het volgende probleem voor kon niet op het internet door gebrek aan een internetdriver? door mijn ongeduld en koleire heb ik hem eraf gesmeten en win 7 terug opgezet lange tyd aan bezig geweest want dit en dat werkte niet meer maar na vele uren mag ik zeggen oef hij staat terug op punt tja wat wilt ge als een leek ben. kan veel oplossen maar probleem is als ik het niet opschryf dan vergeet ik alles.kryg er stress van dus de volgende keer ga ik naar de winkel om ze allebei vista en win7 erop te zetten ben toch van zin om mijn schyf te vergroten en de ramgeheugen te verzwaren. dus deze topic mag afgesloten worden bedankt voor je raad groeten zorro
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan