Software partition magic

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
kan er mij iemand simpel uitleggen hoe ik ofwel met schijfbeheer mijn c schijf verklein en een D vergroot en een E schijf bij aanmaak
of hoe partition magic free version werkt

dank u

ed
 
de Minitool Partition Wizard voldoet niet aan je vereisten ...gebruik bij voorkeur een andere bezie techno 360 betreffende de Aomei Partition Assistant Pro free .. (lees de pagina waar ik naar verwijs goed door )

***voor we ermee van start gaan zou ik eerst een duidelijke schermafbeelding willen zien van schijfbeheer .. ik vermoed dat de D een 2de partitie is na de C echter zou de D ook een 2de schijf kunnen zijn en in dat geval kun je de D dus niet vergroten ...
 
Qtex,

de D is geen tweede schijf maar ik zal je morgen een screenshot sturen, het is nu pas dat ik op pc zit, ganse dag in bed (ziek)
moet er direct ook terug af, hopelijk morgen beter
maar kan je niet in windows zelf je partities verkleinen en vergroten via schijfbeheer, vroeger ging dit toch?
ik lees je morgen wel
thanks iedereen
 
via schijfbeheer kan je de C ook verkleinen maar eerst dien je de C te fragmenteren ..
als dat gedaan is rechts klik op de C en je kiest verkleinen.. nu weet ik niet hoe groot je C is maar maak deze zeker niet te klein !
*aanbevolen is minstens 200gb kleiner zou ik u niet aanbevelen ..
**ik heb een duidelijke afbeelding nodig want nu kan ik enkel maar raden !
 
ik bedoelde inderdaad De-fragmenteren ..
het word niet aangeraden om een SSD op te splitsen in meerdere partities ... het kan echter wel ..maar een SSD van 250gb splits je niet op !
*indien de SSD groter is dan 250gb kan je deze opslitsen ..
 
Qtex, hier je screenshot waar je naar vroeg

5fabe043191d7-screenshot_voor_verkleinen_schijven.jpg
 
een screenshot vanuit schijfbeheer wel te verstaan ..je D is volgens mij de recovery partitie op schijf 0
zodoende zitten er géén 2 schijven in je pc
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan