pc is hersteld bij het onverwacht afsluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Z

zorro

Gast
onlangs heb ik mijn pc laten veranderen en heb een andere harde schijf laten steken en mijn ramgeheugen verzwaard naar 4gb mijn schijf van 500gb heb ik in 2 laten delen zodanig dat ik 2 besturingsystemen kan gebruiken op de eene win7 en op de andere windows bussines vista 32 bits die stond erop toen ik hem aankocht. probleem is dat ik na een tydje dat ik hem gebruik dat mijn pc bij het opstarten terug afsluit en terug automatisch opstart met de mededeling dat mijn pc is hersteld bij het onverwacht afsluiten?wat is het probleem? wie kent daar iets van werk met acer travelmate 7730
groetjes zorro
 
Laatst bewerkt door een moderator:
het lijkt erop dat je systeem moet herstellen van een onverwachte fout. dat is meestal het uitvallen van de pc. dat is niet direkt zo'n goed nieuws. want die fout kan aan vanalles liggen, van hardware ( ik denk aan te warm lopen hier...) tot software die onjuist geinstalleerd is. dat zou niet mogen als hij juist van de winkel komt.

het zal dus wel wat zoeken vragen om concreet te weten wat er hier mis loopt
 
momenteel is hy 42 graden warm maar ik gebruik op tyd mijn koeler op hem af te koelen(blaast onder mijn pc wind) het is niet altijd dat hij dat heeft.ik kan nu 2-3-4 keer achtereen opstarten zonder problemen maar als ik hem bv morgen opzet dan kan het zijn dat hij het terug voor heeft inderdaad heb ik ook veel software gedownload van internet. maar die brol heb ik er terug allemaal afgesmeten en ik krijg nog altijd update,s binnen
 
Ik kan me herinneren dat ik een soortgelijk probleem ook wel eens gehad heb.
Ik had geen tijd om dit verder uit te zoeken en een nieuwe install gedaan en het probleem was verholpen.
 
Zorro, normaal moet je hiervan iets terugvinden in het Windows logboek. Ben je dat al eens gaan raadplegen.
 
swake waar kan ik dat vinden?.voor pluis ja inderdaad herinstalleren zou een oplossing zijn maar probleem is het is een oem versie en die heb ik niet dus zal een andere oplossing worden?
 
ik heb een ome versie van vista ultimate en heb die al 3keer her geïnstalleerd op mijn pc. je moet gewoon bij de herinstallatie niet online activeren maaar je moet de optie ander activatie doen je bel dan gewoon naar 02 nummer dat er verschijnt en dan volg je gewoon de instructie en dan is je ome versie weer geactiveert
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan