Status
Niet open voor verdere reacties.

carlo461

Steunend lid
Vip Lid
Heb een pc van een vriend gekregen waar hij problemen mee had, scherm werd ineens zwart, niets meer kunnen doen, pc terug opstarten ok, maar na een tijdje opnieuw zwart.
Hij heeft hem naar de winkel gebracht maar daar zeggen ze dat alles ok is ???? Er stond xp op en ik heb er toen ik hem kreeg een format gedaan en w7 erop gezet (geen zwart scherm gezien)
2 dagen mee bezig geweest, niks zwart scherm. Dat was verleden week. Vandaag nog eens de pc opgestart en nog een paar progs opgezet en windows update gedaan. alles ok. Na terug opnieuw
opstarten kreeg ik na 2 minuten WEL een zwart scherm. Opnieuw opgestart en dan deed hij moeilijk. Er kwam iets van een opstart herstel dacht ik. Weer zwart scherm, dus kon niks doen.
Waar zou het nu aan liggen ????
 
Voeding of grafische kaart was ook al mijn gedachte. Grafische kaart is wel onboard heb ik gezien. Testen kan ik niet meer daar hij niet zover meer opstart en al een zwart beeld geeft.
 
Best eens de grafishe kaart vervangen. Er is toch altijd iemand die er U eenje kan lenen als ge die niet hebt. En een paar dagen uittesten. Doet hij het opnieuw, kaart eruit en volgende stap.
Zelfde doen met de voeding. Dan ben je reeds zeker van die 2 stappen. Ook kan je een andere HD eens aanhangen. Wel altijd maar één component per keer testen.
Ook ik gok op de voeding.
 
Thanks guys, zal dit eens doen als ik tijd heb, heb nu nog 2 pc's staan voor te formateren. En nog ene om alles erop te zetten.
Zal zekers nog iets laten weten, ik ga hier een slotje opzetten want dit kan miss wel ff duren. Als ik het gevonden heb zal ik wel ff reageren dan ;).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan