pc opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.
hey

een raar probleem, wanneer de pc een tijdje uitstaat bvb 20minuten en deze wil terug opstarten ,hoor ik de cpu draaien en de hdd enz..... maar ik krijg geen beeld en verbinding met het toetsenbord.
dat ik hem dan terug uitzet en terug start gaat alles prima toch 9 van de 10 keer.
wat zou hier het probleem kunnen zijn aub?
geheugen heb ik al memory test gedaan en geeft geen errors.
hdd heb ik ook op fouten getest en is ok heb hem er zelfs uitgehaald en laten draaien bij een ander pc en likjt in orde.
weet er iemand raad?

groeten amigo
 
We kunnen de best mogelijke raad geven naargelang de verkregen informatie. Jij hebt ons de best mogelijke informatie verstrekt. We kunnen echter geen defecte hardware herstellen. Enkel raad geven zonder zelfs het toestel onder handen gekregen te hebben, wat voor ons een handicap is.
Een oplossing ga je bij een technische service moeten zoeken vrees ik. De winkel van aankoop, computer hersteldienst,...

maw, je computer heeft hardware problemen. Die moeten getest en eventueel vervangen worden.
 
heb de stroom al afgezet met de knop bvb 30 min en terug opstarten en deed het weer niks.
2de maal start hij dan wel op.
Dit probleem heb ik ook gehad..of nog..weet het niet want desktop staat al 3weken aan de kant....
vroeg aan iemand raad..zegde is CMOS batterij...wat daar van waar is weet ik ook niet!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan