Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb voor mijn zoon een pc gekocht.heb hem aangesloten op zijn scherm een compaq.eens hij opstart komt er altij op scherm out of range.heb mijn resolutie veranderd niets helpt.wat kan ik verder doen .hopelijk helpt er mij iemend
 
tis een 2de hands en heb hem daar getest.alles ging perfecft.ook op mijn scherm is alles oke.en als ik hem aansluit op mijn zoon zijn pc lukt het niet.wat moet ik verder doen.alvast dank voor jou reactie he
 
pc scherm

pc scherm

welke pc en welk scherm
mogelijk is de frequentie niet juist,eventueel instellen op 60 of 75 hz
heb ik al gedaan mijn instelling veranderd en dan klikken op toevoegen.maar niets verander er.op mijn scherm lukt het wel en op mijn zoon zijn scherm een compaqt lukt het niet.kan hem wel doen draaien in veilige modus.
 
je kan dit normaal instellen op het scherm maar zonder verdere gegevens kunnen we daar niet op antwoorden
dus het juiste type van scherm en pc
mogelijkheid is ook dat de grafische kaart te oud is
 
pc scherm

pc scherm

je kan dit normaal instellen op het scherm maar zonder verdere gegevens kunnen we daar niet op antwoorden
dus het juiste type van scherm en pc
mogelijkheid is ook dat de grafische kaart te oud is
veel gegevens kan ik niet geven.scherm is een compaqt met 2 boxen er naast.en pc is ene dat ik heb gekocht voor mijn zoon goedkoopje.maar het werkt wel op mijn scherm.mijn pc geeft altijd gewerkt op dat scherm.ik kan gewoon die resolutie niet veranderen
 
bij compaq staat er een nummer opde behuizing aan de voorkant van uw scherm
maar ik denk dat het probleem zit met de grafische kaart van de pc
stel het scherm in veilige modus eens in op het hoogst aan kleuren
 
pc scherm

pc scherm

bij compaq staat er een nummer opde behuizing aan de voorkant van uw scherm
maar ik denk dat het probleem zit met de grafische kaart van de pc
stel het scherm in veilige modus eens in op het hoogst aan kleuren
erg dank voor jou tips he.heb het al eens gedaan niets helpt.hoogste kleuren staat nu op 32 bits.en resolutie staat nu op 800-600.maar in veilige modus kan ik niets veranderen he
 
Denk ook aan het scherm.
Zet eens op 16 bit
Op hoeveel hz staat de frequentie?
60 hz kan iedere monitor aan.
En de dpi op 800x600 ook.
Als alles zo staat denk ik aan scherm of kabel.

Werkt de monitor van je zoon op jouw pc met deze settings?
Kijk dat eens na.
Lukt het dan nog niet is het de monitor.
 
Even dit proberen:
Start - Configuratiescherm - Vormgeving en thema's - Beeldscherm - Instellingen -
Geavanceerd - Beeldscherm - Welk type monitor staat aangegeven en is dit het type dat aangesloten is?
Eigenschappen - algemeen - onderaan is apparaard gebruiken inschakelen.
Stuurprogramma - word er achter gevraagd? .
andere instellingen zoals hierboven al vernoemd is.
veeeeeelll geluk.
Laurek
 
probleem is dat ik niet kan zien als ik opstart.want er komt onmiddellijk op out of range.en dan word het zwart.heb die pc aangesloten op mijn monitor.en daar gaat het erg goed.stel de instellingen in op 800-600 toepassen.en dan sluit ik die pcterug op mijn zoon zijn monitor.en out of range
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan