Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Hoi,

Ik heb problemen met de computer ,

Ik heb systeem herstel gedaan en nu kan ik hem niet meer op starten en ook als ik probeer in de veilige modem op te starten werkt ook niet.

Als ik hem op start dan krijg ik programma waarin staan op starten in veilig modem en in windows op te starten

Na zoveel seconden gaat hij over naar windows om in te laden maar dan ineens slaat hij in eens uit de beeldscherm is dan uit.

Ik kan niet meer in de programma,s komen wat ik ook probeer F8 helpt ook niet.
Als jullie mij mij een raad kan geven graag ik weet het niet meer wat ik moet doen.

De PC blijft gewoon aan en de beeldscherm is zwart en de PC blijft aan.

Met vriendelijke groet,

Nico.
 
Hoi,

Hoi,

Ik heb problemen met de computer ,

Ik heb systeem herstel gedaan en nu kan ik hem niet meer op starten en ook als ik probeer in de veilige modem op te starten werkt ook niet.

Als ik hem op start dan krijg ik programma waarin staan op starten in veilig modem en in windows op te starten

Na zoveel seconden gaat hij over naar windows om in te laden maar dan ineens slaat hij in eens uit de beeldscherm is dan uit.

Ik kan niet meer in de programma,s komen wat ik ook probeer F8 helpt ook niet.
Als jullie mij mij een raad kan geven graag ik weet het niet meer wat ik moet doen.

De PC blijft gewoon aan en de beeldscherm is zwart en de PC blijft aan.

Met vriendelijke groet,

Nico.

Ik denk dat het een format word, maar goed! Probeer dit maar eerst als dit niet lukt kan je Format doen

Wat heb je nodig : jouw WindowsXP-cd

Stap 1)
Start op met de WinXP-cd en wanneer je aan het Setup-scherm komt, zie je een mogelijkheid om de letter "r" in te drukken. Doe dit dus.

Stap 2)
Hierdoor krijg je een dos-prompt

Stap 3)
Typ in die dos-prompt het volgende : "chkdsk /p" (zonder de haakjes) en druk op Enter.

Stap 4)
Bevestig indien gevraagd en laat het ding maar zijn werk doen.

Stap 5)
Wanneer dit gedaan is en de dos-prompt terug vrij is, typ dan ook nog eens "fixboot" (terug zonder de haakjes), bevestig indien nodig en druk terug op Enter.

Mocht dit om de één of andere reden niet werken voor jou, vervang dan stap 3,4 en 5 door in de dos-prompt het volgende commando in te typen :
"chkdsk /r" (terug zonder de haakjes).

Wanneer je zowiezo gedaan hebt met het ingeven van de commando's, typ dan telkens "exit" (terug zonder...) in het venster van de dos-prompt en druk op Enter. Hierdoor zou de pc terug moeten opstarten, neem er dan best eerst de WindowsXP-cdrom uit of start op langs de harde schijf en niet cd en alles zou terug picobello moeten gaan.
 
Over welk besturing systeem hebben we het ? xp of vista
 
Laatst bewerkt door een moderator:
als men een programma install doet maakt de pc zelf soms eerst een herstelpunt. om later terug te vinden is wanneer dat progje in installeert
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan