Status
Niet open voor verdere reacties.
P

paul

Gast
Iemand op de hoogte van pc schermen,ik zoek een nieuw pc scherm(monitor) maar weet niet goed wat er zo te krijgen is,het is wel voor een oude pc waar ik geen afscheid kan van nemen...



Paul
 
Laatst bewerkt:
Wat wil je en hoe groot? Een crt scherm ( zo'n grote kast dus ) of een plat TFT scherm.
In principe is elk scherm aan te sluiten op jouw PC , desnoods met een vga verloopje .

Omdat het een oude PC is, zou ik eens in een dump zaak of rommelmarkt kijken voor een tweede hands scherm. Meestal niet duur. Iedereen wil tegenwoordig een zo groot mogelijk scherm en de kleinere schermen worden afgedankt.
Je vind hier tegenwoordig 15"of 17" tft schermpjes voor een redelijk bedrag.
Zo'n crt scherm kan je meestal gratis ophalen bij een grofvuil stort plaats. ( ik weet niet of je deze ook in Belgie hebt ) Deze werken meestal gewoon nog goed, maar men doet deze weg en kopen een plat tft scherm.
 
pc schermen zijn er in alle maten verkrijgbaar van 15" tot 26" en mss zelfs groter nog.ik kocht onlangs een nieuw scherm iiyama 24" met 2MS responsetijd en ben heel tevreden. Heb 2 jaar garantie pick up en return. maar de meeste merken zijn wel geschikt. Je zal wel TFT scherm mogen kopen denk ik want een CRT scherm zal je niet makkelijk meer vinden tenzij 2de hands. kijk hier maar even om een idee te krijgen ;) Monitors: Alle merken - Codima
 
Is wel een plat TFT scherm,zit nu met zo een zware kast en die moet weg,zie maar een halve website en das niet te doen,wou een 17inch scherm of iets groter,dan zie ik alles zoals moet,net zoals op men laptop hier....

Enig idee wat de kost ervan is en welke merk er goed is??


Paul
 
heb ene philips aangeschaft,maar nu zie ik het scherm van pctuts heel groot,is er een mogelijkheid van dit aan te passen,iets kleiner??ken er de ballen van!!


Paul
 
Is aangepast,dat toont mooier nu...
Juist een ding,ik heb nog geen geluid..?Mis ik een kabel of moet ik iets instellen?


Paul
 
Laatst bewerkt:
normaal zit de audio kabel in de doos van je scherm erbij op voorwaarde dat er speakers in je scherm zitten anders zal je externe speakers op je pc moeten aansluiten ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan