Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal,
Zit met het volgende groot probleem:
Ik heb een intel pentium 4 processor 3Ghz 800 MHz van medion.
Nu , gisteren kreeg ik alsmaar meer strepen over mijn beeldscherm.
Vandaag opnieuw eens probeerd maar nog altijd hetzelfde.
Heb mijn pc maar eens open gedaan en de koeling met ventilator er eens uitgehaald en zuiver gemaakt.
Nu bij alles terug te plaatsen is er een afsluit beugel die de koeling op mijn processor houd afgebroken.
Nu wil ik mijn pc terug opstarten,maar er gebeurd niets meer.
ik hoor dat hij opstart,maar mijn monitor doet niets?????
ook kan ik hem met de aanzetknop niet meer afzetten.
Wat kan er hier fout zitten, de koeling van mijn processor denk ik is wel te vervangen, maar nu weet ik nog niet wat er scheelt dat die strepen op mijn scherm komen. Iemand enig idee waar de fout zit?????
is het mijn grafische kaart ???

alvast bedankt
gras33[OPLOSSING]
Ik heb ondertussen een andere videokaart aangeschaft, nu de koeling nog vernieuwen en dan is alles weer terug in orde.

bedankt voor al de reactie
heb hierdoor weer het een en ander bijgeleerd.
gras33

deze mag gesloten worden.
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo allemaal,
Zit met het volgende groot probleem:
Ik heb een intel pentium 4 processor 3Ghz 800 MHz van medion.
Nu , gisteren kreeg ik alsmaar meer strepen over mijn beeldscherm.
Vandaag opnieuw eens probeerd maar nog altijd hetzelfde.
Heb mijn pc maar eens open gedaan en de koeling met ventilator er eens uitgehaald en zuiver gemaakt.
Nu bij alles terug te plaatsen is er een afsluit beugel die de koeling op mijn processor houd afgebroken.
Nu wil ik mijn pc terug opstarten,maar er gebeurd niets meer.

ik hoor dat hij opstart,maar mijn monitor doet niets?????
ook kan ik hem met de aanzetknop niet meer afzetten.
Wat kan er hier fout zitten, de koeling van mijn processor denk ik is wel te vervangen, maar nu weet ik nog niet wat er scheelt dat die strepen op mijn scherm komen. Iemand enig idee waar de fout zit?????
is het mijn grafische kaart ???

alvast bedankt
gras33

Vrees dat dat de boosdoener is geweest.
Als de koeler aan een kant omhoog is gekomen vrees ik dat je processor 'gebakken' is.

Weet dat AMD's daar totaal niet tegen kunnen in ieder geval, of Intel daar beter tegen kan betwijfel ik.
 
Vrees dat dat de boosdoener is geweest.
Als de koeler aan een kant omhoog is gekomen vrees ik dat je processor 'gebakken' is.




Nu bij alles terug te plaatsen is er een afsluit beugel die de koeling op mijn processor houd afgebroken.



dus hij heeft gewoon de beugel gebroken dus de processor is niet gebakken

heel eenvoudig ga naar een pc winkel en haal daar gewoon een nieuwe beugel probleem van processor koeling opgelost
 
Hij heeft daarna de computer aangezet, als ie zelf vermeld!
Nu bij alles terug te plaatsen is er een afsluit beugel die de koeling op mijn processor houd afgebroken.
Nu wil ik mijn pc terug opstarten,maar er gebeurd niets meer.

ik hoor dat hij opstart,maar mijn monitor doet niets?????
ook kan ik hem met de aanzetknop niet meer afzetten.
maar ik hoop voor hem dat je gelijk hebt :)
 
Nee jongens mijn monitor doet het nog.
En denk niet dat processor kapot is daar hij maar enkele minuten heeft opgestaan met die kapote afsluitbeugel van de koeling.
het probleem is begonnen met die strepen in mijn monitor,wie zorgt ervoor dat het beeld wordt doorgestuurd naar monitor?????
is dit de grafische kaart of iets anders?????
 
Nee jongens mijn monitor doet het nog.
En denk niet dat processor kapot is daar hij maar enkele minuten heeft opgestaan met die kapote afsluitbeugel van de koeling.
het probleem is begonnen met die strepen in mijn monitor,wie zorgt ervoor dat het beeld wordt doorgestuurd naar monitor?????
is dit de grafische kaart of iets anders?????


sorry dat ik het even moet zeggen maar wees voortaan iets duidelijker want hier zeg je
Nu wil ik mijn pc terug opstarten,maar er gebeurd niets meer.
ik hoor dat hij opstart,maar mijn monitor doet niets?????

en nu doet die het wel

maar terug te komen op je probleem het kan je videokaart zij of een kabel dus je zal het even moeten uit proberen
 
Laatst bewerkt:
Even verduidelijken, gisteren begonnen er op een moment strepen door mijn beeldscherm te lopen. na enige tijd heeft zich dat terug hersteld.
dit heeft maar even geduurd en toen was het er weer.
vandaag heb ik nog eens gekeken en er waren weeral die strepen in het scherm.
heb toen eens een andere monitor eraan gehangen en op deze zijn er ook die strepen.
nu heb ik mijn pc eens open gedaan en de koeling van mijn processor zuiver gemaakt, met de gevolgen van die kapotte beugel om de koeling vast te zetten op processor.
nu wilde ik mijn pc nog eens terug opstarten maar nu gebeurd er niets meer de pc hoor ik wel maar mijn monitor krijgt nu geen signaal meer en valt in veilighied het lampje gaat uit/aan
 
Gras33, gelukt??

Gras33, gelukt??

... en Gras33, nog wijs geworden uit al de de 'wijsheid' die hier vloeide?
We horen niets meer van je.... ben toch 'n beetje nieuwsgierig (vogel)
 
Ik ben nog op zoek naar een andere video kaart, eens ik deze heb zal alles wel terug in orde zijn.
Ik wil wel zeggen dat u pc eens zuiver maken toch gevolgen kan hebben.
bij het verwijderen van de ventilator en de koelblok is mijn processor tegen de koelblok blijven plakken.hierdoor is door het terugplaatsen van dit alles een kontaktpunt van mijn processsor krom gegaan zodat er geen leven meer in mijn pc zat.
Ik ben dan ook maar een leek in dit alles,heb wel wat avondcurssusen hierover gevolgd, maar hierover hebben we natuurlijk niets gezien.
 
Ik heb ondertussen een andere videokaart aangeschaft, nu de koeling nog vernieuwen en dan is alles weer terug in orde.

bedankt voor al de reactie
heb hierdoor weer het een en ander bijgeleerd.
gras33

deze mag gesloten worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan