Status
Niet open voor verdere reacties.
Aan allen

ik heb al enkele items gelezen maar ik geraak er niet uit. Ik schets even de situatie

PC start op tot het welkomsscherm maar geraakt dan niet verder. geen reactie op toetsenbord of muis
Ik geraak wel in veilige modus en heb daar al enkele zaken geprobeerd;
schijfcontrole: ok
defragmentatie: ok
systeemherstel naar vorig gekende situatie: ok
check apparaatbeheer : geen rode kruisjes dus ok?
De pc werkt in veilige modus maar begint zo om de 5 min enorm te 'blazen' vandaar dat ik de boel even open gedaan heb en deze gestofzuigd.
Er zijn onlangs geen nieuwe apparaten geïnstalleerd of weggehaald

Ik werk nu even op mijn andere pc zodat ik kan mailen terwijl misschien iemand met een oplossing komt.

alvast enorm bedankt

arik
 
heb je de pc al eens stroom vrij gemaakt om vervolgens te controleren of de ram latjes er wel degelijk in geklikt vast zitten..
je mag immers nooit aan het inwendige werken als de stroomkabel er aanzit of deze nu aan staat of niet , speelt daarbij geen rol !
met stroom vrij bedoel ik dus :
de pc uit en de stroom kabel los gekoppeld ( indien laptop ook de battery los gekoppeld ) daar na de opstart toets een paar keer indrukken om ook de rest spanning af te laten .
 
met dat stof zuigen !
heb je hopelijk toch niets geraakt van het moederbord ...
daarbij stof zuigen doe ik nooit ! ik gebruik eerder de blazer.

ben je in het bezit van de windows7 installatie dvd of de recovery cd ....
 
bezit je de win7 installatie dvd of de recovery cd
indien zo plaats je deze in de drive . je geeft in de bios aan om op te starten vanaf de drive.
je gaat een herstel afdwingen van windows

je antw : neen vrees van niet :(( ** je geeft hier te kennen dat je géén van beiden bezit !!
 
Kan je iets meer vertellen over die pc? Laptop, desktop? Merk/model?
Ik vermoed een desktop aan de uitleg te zien hier? Je zegt ook, hij begint na 5 minuten te blazen...? Deed die waarschijnlijk ervoor niet. Zijn maar een aantal FANs in een PC... Aangezien hij nog perfect opstart in veilige modus gaat men gedacht naar de grafische kaart. Zit hier een ventilator op? Heb je een andere kaart om eens te testen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan