Status
Niet open voor verdere reacties.
mijn vader heeft gisteren zo zegd hij z'n pc ineens afgesloten
nu kan hij deze niet meer opstarten er komt altijd een zwart scherm met verschillende taken

opstarten in veilige modus en nog 2 andere en dan windows gewoon laten opstarten en dan begint hij af te tellen
maar ik krijg hem niet aan de praat

ik zou liever geen format c doen omdat er belangrijke dingen opstaan
wie kan mij helpen dringend[OPLOSSING]
ok ik heb het kunnen oplossen

ik heb dus de cd er nog eens ingestoken
en dan liep hij die af dan kon ik tussen verschillende teksten kiezen en ik heb gekozen voor chckdsk dan begon die te lopen en dan was alles in kannan en kruiken oef
dus gelukt
bedankt alvast
eerste R en dan chckdsk en de rest kwam vanzelf en dan escape
(vr)
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
kan je iets van deze taken selecteren of reageert er helemaal niets .
grtjs
 
ik heb de win xp de echte dus er al terug ingestoken voor een herstel maar ik weet niet waar ik moet op klikken of wat ik moet typtn
 
ok ik heb het kunnen oplossen

ik heb dus de cd er nog eens ingestoken
en dan liep hij die af dan kon ik tussen verschillende teksten kiezen en ik heb gekozen voor chckdsk dan begon die te lopen en dan was alles in kannan en kruiken oef
dus gelukt
bedankt alvast
 
als het een usb toetsenbord is dan is het mogelijk dat dit niet werkt.
normaal als je de win xp cd insteekt en opstart krijg je een blauw scherm met de 3 opties en kan je r herstel kiezen.misschien moet je ook in je bios de opstartvolgorde instellen eerst opstarten van cdrom.

grtjs
 
nu hebben ze me ook nog gezegd dat ik in de toekomst dit nog eens moest hebben dat ik dan dit moest doen is maar een weet hé


Een onwillige computer ?
Telkens hij kommentaar levert moet je hem resetten; ten lange leste geeft hij het op en start hij op een ongeziene manier. Ik heb dat truckje jaren toegepast op mijn desktop en met succes.
De tekstjes van Microsof moet je gewoon negeren als de pc niet opstart; 't is tenslotte slechts een commerciele kwestie...laten repareren of een nieuwe aanschaf met in hun achterhoofd "wel weer iets van Microsof natuurlijk"...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan