Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Vrienden,

Ik heb een PC Medion met 4G Ram geheugen en Intel i3 processor. Niet het van het maar kan toch goed mee en was altijd retesnel.

Nu heb ik gister Win7 opnieuw geinstaleerd, gewoon vanaf de bijgeleverde DVD.

Dus tot zo ver alles prima, ware het niet dat de PC nu ellendig traag geworden is:

Opstarten duurt véél langer dan voordien...

Mozilla Firefox en IE opstarten duurt een eeuwigheid....

Precies of het machientje niet vooruit wil.

Heb harde schijf al gedefragmenteerd, een pak onnodige opstartprogramma's uitgeschakeld en Tunup Utulities aan het werk gezet, maar niets van dat helpt echt.

Hoop echt dat ik weer niet overnieuw moet installeren.......-m-


Heeft iemand een uitleg of oplossing voor mij ????

Alvast dank

O Ja, nog even vermelden dat ik AVG 2014 Free als antivirus erop heb gezet. Heb die al eens uitgeschakeld om te zien of het daaraan lag, maar bleef traag.
 
Neen, qtex. Als ik dat wil doen, krijg ik melding dat ik "dit volume niet kan formateren"

Dus gewoon nieuwe instal gedaan.

Had idd wel liever geformateerd.
Daarbij, ik heb op andere partitie Ubuntu 12.04 staan en die draait gewoon nog even snel, dus denk dat mijn hardware niet de schuldige is.
 
als je geen format heb gedaan zal er nog Windows Old zijn
rechts klik op je C schijf

  • Klik in het dialoogvenster Schijfopruiming op het tabblad Schijfopruiming op Systeembestanden opruimen.
    .

  • Schakel het selectievakje Vorige Windows-installatie(s) in en eventueel andere selectievakjes voor de bestanden die u wilt verwijderen en klik op OK.
  • Klik op Bestanden verwijderen in het bericht dat wordt weergegeven
 
Jawel, bij "ethernet-controller" staat een geel driehoekje. Dat krijg ik niet opgelost.
Hoewel, ik heb draadloos WLAN en dat werkt perfect.
Ik hield het daarom niet voor belankrijk.
Bij rechterklik kan hij geen stuurprogramma vinden, ook niet als ik de recover DVD gebruik ....
 
Ja hoor Luc....een stuk of 120.

Ooit is het bij mij eens voorgekomen dat ik een schone installatie via een pc heb gedaan met ook rond de 200 updates. Pc s'nachts aan laten staan en s'morgens waren de updates klaar. Probleem was dat de pc echt zeer traag was, dit bleek te komen doordat er iets was misgegaan met 18 updates, de updates opnieuw geinstalleerd en toen was het probleem opgelost.
 
opmerking betreffende het installeren van de updates ...
je mag er niet van uit gaan dat je zomaar liefst 120 - 200 updates kan installeren zonder tegen problemen aan te lopen ....
de reden hier voor is dat er ook updates tussen zitten die de pc laten herstarten om de updates te configureren ....
het best is om de updates in groepjes op te halen en in groepjes te installeren ..

@Morjos
gelieve het merk Medion te noteren ....betreffende het ophalen van de nodige driver ...bijvoorbeeld je gebruik een Medion MD 96640
vraagje je vermeld dat draadloos wel een verbinding kan gemaakt worden ...heb jij ook de chipset driver geinstalleerd ?
 
Laatst bewerkt:
vraagje je vermeld dat draadloos wel een verbinding kan gemaakt worden ...heb jij ook de chipset driver geinstalleerd ?[/QUOTE]

Jawel, qtex, heb ik geïnstalleerd.

Ik gebruik een Medion Akoya E2305 D, MD8360.....prima machientje. Is al mijn 2de Medion en nooit iets over te klagen gehad.


@navarro : Mijn internet werkt aan normale snelheid (Telenet)

Maar nu ik de oude Windows-bestanden heb verwijderd draait het weer vlotjes.

Als ik morgen weer de tijd heb ga ik toch wat aan dat ethernet proberen te doen. Maar dacht dat dat was om met een kabel aan de router op internet te gaan ? Ik heb hier alles draadloos, dus maakte ik mij niet echt zorgen......

Ps ; Wat is dat toch met die banners voor "stunning Latin Ladies" op de site, telkens ik met de cursor over een blauwe link ga ???? Niet echt aangenaam
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan