Status
Niet open voor verdere reacties.
pc valt steeds uit met spelletjes ,voor de rest werkt hij prima ,maar van het moment dat we het spelletje van ketnetkick openen, valt de pc uit ,en kan hij bijna niet meer opstarten ,problemen dus bij kleindochtertje ,is een md 8800 van aldi pas 3 jaar oud
aan wat zou dat liggen ???
alle nieuwe drivers van vga zijn geinstaleert[OPLOSSING]
heb naar medion gebeld ,en ze zegden dat het betreffende spelletje te zwaar was voor die pc ,in md 8800 zit een vga kaart in die max 250 mb aan kan ,en dat spel ketnetkick moet 250 mb minimum hebben ,dus een nieuwe en zwaardere kaart steken is de boodschap
bedankt voor de hulp
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
denk dat het toch een probleem is met de grafische kaart zenne jakske. bij onze yannick zijn oude pc zat een grafische kaart in van 128 Mb met passieve koeling en was ook continue vastlopen bij spellekes heb toen een kaart met aktieve koeling ingestoken en probleem was opgelost. Maar ondertussen heeft ie mijn pc gekregen en ik heb een nieuwe ;) dus nu zeker geen problemen meer want mijn vroeger pc'ke was ook nog maar 1 jaar nieuw.
 
bij deze pc staat er een koeling op de kaart is dat dan active of passieve ??
kan nu even niet testen pc staat bij mijn dochter en is niet bij de deur ,ik zal er nog eens nieuwe drivers opzetten ,mischien helpt dat maar eerst wil ik weten welke koeling ze heeft active of passive ,dat weet ik niet,aan wat zie je dat ,ben een leek in deze dingen hoor
 
Ik heb het zelfde PC, zelde oude en ook het zelfde probleem gehad met de originneel grafische kaart met spellen als IL2 forgotten battle, FalconAF. De grafishes opties moest op het minimun gezet voor de PC stabiel te houden.
Na een panne van deze kaart ik heb een GeForce 8600GT met 1gb gegeugen geplaats en sedert dit alle probleemen zijn opgelosten en ik kan spelen met de hoge opties..
(ik heb ook 3gb RAM geplaats)
 
bij deze pc staat er een koeling op de kaart is dat dan active of passieve ??
kan nu even niet testen pc staat bij mijn dochter en is niet bij de deur ,ik zal er nog eens nieuwe drivers opzetten ,mischien helpt dat maar eerst wil ik weten welke koeling ze heeft active of passive ,dat weet ik niet,aan wat zie je dat ,ben een leek in deze dingen hoor


Als er op de kaart een koelblokje zit is het passief.
Als er een ventillator inzit actief.
De kast beter ventileren kan een oplossing geven als het aan de temperaturen ligt.
Is de ventilator van de processor nog goed (ik heb eens een kapotte cpu koeler gehad, zelfde resultaat natuurlijk.
En als er een ventilator is voor de behuizing die ook eens nakijken.
En alles stofvrij natuurlijk.
Kortom, de airflow nazien voor de koeling.
Eventueel siw of everest even er op voor de temperaturen in windows in het oog te houden.
 
heb naar medion gebeld ,en ze zegden dat het betreffende spelletje te zwaar was voor die pc ,in md 8800 zit een vga kaart in die max 250 mb aan kan ,en dat spel ketnetkick moet 250 mb minimum hebben ,dus een nieuwe en zwaardere kaart steken is de boodschap
bedankt voor de hulp
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan