Status
Niet open voor verdere reacties.
Dag allemaal,

Ik weet niet of ik dit hier moet zetten, dus als dit niet zo is, zeg me dan maar waar ik het wel moet zetten. Dan weet ik dat voor volgende keer.

Het probleem is het volgende :

Om de haverklap schakelt mijn PC vanzelf aan en uit.
Dit gebeurt meestal wanneer ik een film aan het bewerken ben, maar gebeurt ook wel eens als op internet aan het surfen ben.
Ik krijg dan steeds de melding dat het systeem hersteld is van een ernstige fout en er is geen oplossing voor.
Ik ben dan maar eens gaan kijken naar het logboek van de PC en deze staat vol met fouten.
Het is ook steeds dezelfde fout die voorkomt en dat is deze :

Het probleem wordt veroorzaakt door een Device Driver
De server (9b1F122C-2982-4E91-AA8B-E071D54F2A4D) heeft zich binnen vereiste tijd niet bij DCOM geregistreerd.

Kan iemand mij vertellen wat dit betekend en hoe dit op te lossen is.
Zelf heb ik het volgende gedaan :

Ik heb de pc met Avast laten scannen. Geen virussen.
Dan heb ik al verschillende online scannen gedaan, ook niks.
Ad-aware laten lopen.

Ik heb ook op google gezocht en meestal komt dat door het vuil wat in de PC zat. De temperatuur zou te hoog oplopen waardoor de PC opnieuw opstart. Ik heb dat eens nagekeken en HEEL VEEL STOF. Verwijderd,maar ik ben bang dat dit niet de oplossing is.

Dus, iemand met tips ??? Altijd welkom
 
Heb je het stof van de prossesor goed verwijderd???
Op je prossesor zitten koelribben gemonteerd, hiervoven staat een ventilator voor de koelribben af te koelen.
Deze moet goed stofvrij geblazen worden, de rest is niet zo erg, maar de prossesor laat inderdaad je pc uitvallen, ik vrees dat je opnieuw stof kan gaan blazen en de prossesor stofvrij maken...
Pas ook op dat je je pc niet om zeep helpt...
 
Heb je het stof van de prossesor goed verwijderd???
Op je prossesor zitten koelribben gemonteerd, hiervoven staat een ventilator voor de koelribben af te koelen.
Deze moet goed stofvrij geblazen worden, de rest is niet zo erg, maar de prossesor laat inderdaad je pc uitvallen, ik vrees dat je opnieuw stof kan gaan blazen en de prossesor stofvrij maken...
Pas ook op dat je je pc niet om zeep helpt...

Ja, alle stof is nu weg. Nu maar hopen dat dit het probleem verhelpt.
Zoniet, dan hoor je het wel.
Bedankt voor de reactie !!!
 
Wel, hier ben ik weer.
Pc valt nog steeds uit. Altijd de zelfde melding, Dat het systeem hersteld is van een ernstige fout. Daarna komt de pagina van windows support.
En de fout ligt bij DEVICE DRIVERS.En er is geen oplossing beschikbaar.
Ik heb wat gegoogeld en het kan van alles zijn. De printer,cam,harddisk, enz. Ik heb deze nagekeken en de apparaten werken correct.

Weet iemand misschien hoe ik dit kan verhelpen ????
 
Ik heb een paar weken geleden hetzelfde meegemaakt, ik mijn pc zoveel mogelijk stofvrij gemaakt maar dat was de oplossing niet , dan heb ik de videokaart eruit getrokken en terug geduwden tot nu zijn die problemen weg !!
Het kan dat het gewoon slecht conact is !
 
Haal ook het geheugen er uit en weer opnieuw insteken daar kan ook een slecht contact inzitten

Wel, Nu zeg je geheugen. Al lange tijd geleden is 1 van mijn geheugen kaarten naar de eeuwige jachtvelden gegaan en deze zit er nog steeds in.(lachen)
Zal deze maar eens eruit halen,misschien is dat de oplossing.
Bedankt voor de tips allemaal.
Ik laat wel iets weten moest het goed of fout gaan.
 
Probeer dit eens.
Doe de Cd rom van Xp in je drive en doe het volgende:
Start -> Uitvoeren -> en typ sfc /scannow (let op spatie achter sfc) -> OK of ENTER .
Windows kijkt dan na of er beschadigde bestanden zijn en vervangt deze zonodig door de originele.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan