Status
Niet open voor verdere reacties.
Sinds er een antivirus op mijn pc zit, werkt hij veel trager. Hij heeft 256 mb RAM. Kan dit hieraan liggen? Wat is dan virtueel geheugen? Is mijn RAM uitbreidbaar? En met welke kaarten dan?
 
Je geeft wel rare uitleg:
Sinds er een antivirus op mijn pc zit, werkt hij veel trager
, je kan uw ram geheugen normaal zeker uitbreiden. 256MB is tegenwoordig wel weinig, aangeraden voor XP = minimum 512MB. Alles hangt een beetje af van uw pc, hoe oud, wel besturingssysteem, welk moederbord & processor? Kan je hierover wat meer info geven.
 
Op de meeste moederborden kan je zeker een reepje ram kwijt van 1 gigabyte.
Met xp, zelfs met windows 2000 kan de pc idd vertragen door de extra belasting van je ramgeheugen.
Als je ram bijsteekt en je huidige ram behoud moet je letten op alle gegevens dat die het zelfde zijn.
dus 256MB, xxxMhs clockspeed, zelfde cachelevel etc etc.
Dat kan een lange zoektocht worden, 256MB vind je haast niet meer.
Of je moet zoeken bij 2e hands.
Beter wegdoen en een reepje steken.
Voor de ondersteuning van je moederbord hebben we merk en model nodig, ofwel kan je alle info vinden in de handleiding van je moederbord of pc.
 
Telenet antivirus :nee: , heb deze er ook eens opgehad bij mij en vertraagd je pc enorm hoor. Gooi deze eraf en down de AVG of de Nod32 in de dowload sectie (antivirus) hier.

;);)

Ivan was me weer 2 seconden voor :)

PS : Als je hier al een abonnement voor hebt ga dan ook naar "Mijn Telenet" en klik dan rechts op "Telenet Security Pack" hier moet je dan een vinkje zetten bij "UIT" en bevestigen,
anders zouden ze je nog verder doorrekenen.
 
Laatst bewerkt:
Die AVG is zekers zo goed als een betalende versie van een andere antivirus hoor.

Die telenet antivirus moet je dan zekers kunnen afzetten in je pakket dan, misschien ff kijken op "mijn telenet" dan ;)

Zekers nooit 2 antivirussen tegelijk draaien hé ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan