Hardware Pci-E 1X Ieee 1394

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Ben op zoek naar een Pci-E 1X 1394 kaart voor in pc. Moet ik op iets speciaal letten?
Bedoeling is DV bandjes op nemen. Dit heb ik heel vroeger nog gedaan, maar niet meer sedert aanschaf van een I7.
Heb ik dan nog speciaal programma nodig of is een program waar je video kan importeren genoeg?
 
deze kaarten zijn vervolgens te gebruiken op Windows systemen word er vermeld maar ik zie nergens de Windows 10 vermeld worden ..
men heeft het over xp tot en met de W7 ..dus het houd een risico in indien je deze zou aanschaffen voor gebruik op een W10 ..

bij Dennisdeal heb je deze al voor een 16€ exclusief verzend kosten ..
*zag nu pas dat deze gratis verzonden word !
 
  • Leuk
Waarderingen: Mik
Leverdatum heeft geen belang. Het is om filmpjes van mijn schoonbroer over te zetten. We moeten toch afspreken wanneer dat eventueel kan gebeuren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mik
Helaas, ik heb nu zo'n beetje alle dozen nagekeken waar zo'n kaartje in kan zitten.
Ik heb er wel een aantal gehad maar ik denk dat ik iets te enthousiast ben geweest met opruimen,
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Mik
Wij hebben hier ook nu nog na 13 jaar te zijn verhuisd te zijn, van ja we hadden dat he, maar waar zou dat zijn. Maar toen we verhuisden, heb ik schoon schip gemaakt en heel erg veel weg gedaan naar het containerpark. Nu komt het na 13 jaar nog wel eens voor dat we tegen elkaar zeggen, we hadden dat toch? Dan komen te tot de conclusie dat ik dit 13 jaar geleden wel zal weggegooid zal hebben, maar als je dit pas 13 jaar later eens nodig blijkt te hebben, zal dit wel zo nodig niet zijn he.
 
Veel erger nog, een van mensen in de firma vertelde me dat hij een zware transfo zocht voor zijn laspost. Bleek dat ik er precies zo eentje daags voordien weg gedaan had. Stond al 10 jaar te wachten tot ik iemand er een plezier mee kon doen. Dat is balen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan