'Pedofielen levenslang óf castreren'

Status
Niet open voor verdere reacties.
2

2twins

Gast
Rita Verdonk (Trots op Nederland) wil veroordeelde pedofielen voor de keus stellen. Of voor de rest van je leven de cel in, of vrijwillige castratie. ‘Geen chemische, echt castreren.’

Gek van proefverlof
Verdonk doet haar uitspraken dinsdag in een interview met gratis krant Spits. Volgens de oud-VVD’er faalt de overheid in zijn aanpak van pedofielen. Directe aanleiding is de recente ontvoering van een meisje uit Ede door een TBS’er op proefverlof. ‘Dat is toch te gek voor woorden.
Wat mij betreft is het heel simpel: als je met je handen aan een kind zit, word je opgesloten voor de rest van je leven. Dan hebben we die discussies over proefverlof ook niet meer.’ Vrijwillige castratie is voor Verdonk ook een optie. “Geen chemische, echt castreren.
Uit onderzoek blijkt dat de drift dan afneemt. We weten dat een pedofiel op een andere manier van zijn neigingen afhelpen bijna onmogelijk is.’

Bron: DAG
 
Pedofielen zijn niet goed te praten maar....... Stel eens voor dat ge ten onrechte beschuldigd wordt. Het vrouwtje zou er niet mee kunnen lachen.
Voor ge zulke drastische maatregels toepast moet het wel heel goed bewezen zijn.
Het liefste zou ik een pedofiel zelf betrappen. Ik zweer het U, castratie valt in het niets hierbij.
 
Ijzeren Rita kan misschien best migreren naar Afghanistan of zo... Haar opvattingen zouden niet misstaan in de Sharia-rechtspraak !
Het mens moet het ook bruiner en bruiner bakken om nog op te vallen, wat wil je ?

PS : Pedofielen zijn ABSOLUUT niet goed te praten, moeten gestraft, gevolgd ... al wat je wil - maar we moeten ons niet verlagen tot het bestiale, denk ik dan maar...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan