Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb een nieuwe samsung A5 mini en had op reis enkele fotos gemaakt en op een bepaald ogenblik raakt ik niet meer in de telefoon , ben bij mijn thuisomst naar de verkoper gegaan en enkel een reset kon de oplossing brengen.
Allen zijn mijn fotos verloren , de winkel kon ze ook niet terughalen.
heb reeds Recuva en nog een paar prog laten draaien maar deze zien mijn toestel en word het wel erkent door mijn pc
heb nog geen ervaring met een smartfone maar zou graag deze fotos terugvinden alle hulp is welkom!!!
 
stonden deze dan opgeslagen op een SD kaart of eerder in het intern geheugen van het toestel zelf ...indien deze werden opgeslagen op het toestel zelf dan kun je DiskDigger gebruiken ..
lees in de onderstaande link er meer over ..
 
Ze stonden inderdaad op het intern geheugen
Heb het prog waar u naar verwijst reeds gebruikt (recuva) en de 2 eerste stappen zijn zoals in de link dus aangeduid (op mijn mediakaart of mijn ipad) en dan krijg ik volgend beeld:
Knipsel.JPG
no drivers were scanned
 
ik vermeld juist het tegenover gestelde ...
Recuva kan hier voor niet gebruikt worden ...
jij dient juist met DiskDigger verder te gaan ...
indien je niet weet hoe je met DiskDigger te werk moet gaan ..
bekijk je best eens het volgende filmpje ... https://www.youtube.com/watch?v=4HS0BkzMYJQ

*indien ze nu op een SD kaartje stonden dan kon je dus wel Recuva gebruiken nu echter dus niet .
 
Sorry dan had ik het verkeerd begrepen.
Heb het naar diskDigger filmpje gekeken gekeken en heb de basic scan gedaan maar krijg direct de melding scan gedaan geen bestanden gevonden.
Fullscan( root required) kan dat geen problemen veroorzaken met het toestel?? ben maar een leek!!
 
ik ken eerlijk gezegd niets van android toestellen ...je zult geduld moeten hebben tot het teamlid Cve zich op dit topic aanmeld ...
 
Hebt u een gmail account en inbox? Kijk dan eens in uw inbox. Misschien staan ze daar wel.
 
Nee niet in je inbox, maar op je account inloggen. Misschien heeft Google ze daar wel opgeslagen indien je die functie had aan staan. Dan staan u foto's op de servers van Google.
 
Helaas wist ik dit niet en stond deze functie niet aan!
Heb het toestel pas enkele dagen en weet niet hoe ik dit moet aanzetten.graag meer info
 
Als je naar fotos gaat van google. Zit meestal standaard voor geinstalleerd op je toestel, anders vind je het hier. Google Foto's - Android-apps op Google Play dan klik je linksboven op de 3 streepjes en daar vink je aan dat je ze ook wil opslaan op de google servers. Opgepast dat kan tot 24u duren voor dit daadwerkelijk is gebeurt omdat dit meestal snachts gebeurt. Net als je vraagt om backup van je toestel te maken, kan dit ook tot 24u duren voor die backup daadwerkelijk op de google servers staan.
 
Waar kan ik een handleiding vinden om mijn Iphone te unrooten liefst in het nederlands om nadien te kunnen zoeken of de photos nog terug te vinden
nadien wil ik dit graag terug ongedaan maken zodat hij terug in zijn oorspronkelijke staat te zetten
 
Oei, ik ga je niet kunnen helpen vriend.
Maar het is wel belangrijk te weten welke IOS versie je draait. Maar als je toestel geroot is of jailbreak is (zo heet dat eigenlijk voor een iPhone), dan kan je toch in gans je toestel komen? Dan heb je toch alle rechten verkregen en moet je toch aan al je bestanden kunnen komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan