Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Iedereen,
Ik heb een pinnacle studio 11 plus gekocht en wil ze monteren maar ik krijg direct
dat ik windows xp servic pack 2 moet downloaden omdat prog op de de pc te zetten.ik heb windows xp service pack 3.volgens mij inlichting zit die pack2 in pack 3 gemonteerd.en toch gaat het niet.Nu is de vraag moet ik die pack 3 weg doen en pack 2 terug opzetten.Ik zelf heb daar niets aangedaan met die autom.
downladen van windows is die pack 3 op mijn pc gekomen.Kan ik iets verkeerd doen met dat te veranderen.

En inderdaad op de doos staat er voor windows xp pack 2 en vista
enfin te laat gezien,maar heb aan de verkoper gevraagd als ik dat prog kon monteren het antwoordt was ja

Ik had wel pinnacle 10 met een kaart het zal toch aan die kaart niet liggen

moet ik een andere prog kopen van pinnacle 12 dat hebben ze mij al voor gesteld
in de winkel die werkt met pack 3
Wat moet ik nu doen.Ik hoop dat je mij kan helpen waarvoor mijn dank
groetjes christiaan
 
SP2 is wel degelijk nodig! Waarom?

XP Service Pack 3 lost alle problemen op die zijn beschreven in de Microsoft veiligheidsbulletins. Al de bijgewerkte updates die zijn gepubliceerd na XP-SP2 vereisen SP-2 installatie.

maw je kunt niet iets fixen dat niet aanwezig is!!! Een put in de straat vullen zonder dat er een put is, gaat dus niet. SP-2 downloaden dus. :shame:

Wat Pinnacle betreft de huidige versie is 14 , hopelijk heb je de 11 tegen een prijsje gekregen.
grtz.wivy
 
Laatst bewerkt:
Windows XP Service Pack 3


Windows XP Service Pack 3 (SP3) is a free update for Windows XP. SP3 includes all previously released Windows XP updates, including security updates, hotfixes, and select out-of-band releases. To install SP3, either Windows XP Service Pack 1a (SP1a) or Windows XP Service Pack 2 (SP2) must already be installed.

What Is Service Pack 3?

Zoals ik al eerder vermelde om een goeie werking te hebben van SP3 is een eerdere download nodig van SP2

Hier de vertaling:

Google Vertaling

grtz.wivy
 
hallo Wivy,

Toch wel ik heb pinnacle 12 gemonteerd op de pc en geen enkele probleem.Natuurlijk heb ik weer diep in mijn beurs moeten gaan die kost 59€ Maar die andere heb ik over 1 jaar1/2 gekocht voor de zelfde prijs
Nu de pinnacle studio plus 11 is nu te koop natuurlijk niet aan de zelfde prijs.Groetjes
 
dat is goed nieuws, leuk pakket de ' 12 '. Als geregistreerde gebruiker kan je genieten van leuke voordelen. Heb onlangs de ' 14 ' aangeschaft voor 69€ (download versie uiteraard!)

grtz. wivy en bedankt voor de melding!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan