Status
Niet open voor verdere reacties.
Restore.PLP

Restore.PLP

Restore PLP is een BackUp of herstelbestand dat gemaakt werdt toen ik van een Studio 11 naar Ultimate 12 had geupdate, maar nergens stond vermeld hoe je dat gebruikt, misschien kan jij of iemand anders mij verder helpen

Mvg Fred Vester(y)
 
Geen idee eigenlijk.
Werkt versie 12 goed ? Ben je films of projecten kwijt ?

Ik denk dat deze backup gemaakt werd om als de update van 11 naar 12 niet zou lukken, automatich alles terug gezet zou worden naar versie 11.

Dit is het enige wat ik hierover kan bedenken.
 
Ik heb een update gedaan van studio 10 naar studiio 12 ultimate 12 op volgende manier:

Studio 10 volledig van mijn systeem verwijderd.
Studio 12 ultimate dvd opgestart, gaf een boodschap weer op de cd/dvd van de vorige versie in te voeren,de bijhorende key in te voeren, cd/dvd te verwijderen
Opnieuw studio 12 in te voeren, ...
Nu heb ik een propere installatie en de versie is volledig weg van mijn systeem.
De upgrade 12 werkt perfect zonder de 10!!
Geen backup van iets, mijn projecten staan nog steeds op schijf.
Nuttige info?! Groetjes wivy
 
Sorry, ik heb te weinig info gegeven het Restore PLP bestand werd gemaakt toen ik een nog lopend project van studio 11 in 12 wilde inlezen, dit bestand werd gemaakt om dat je en project in 12 ingelezen en opgeslagen niet meer zou kunnen openen in 11, er zou geen problem geweest zijn als ik in 12 met dit zelfde project zou kunnen door gaan maar hier kreeg ik de melding dat dit project in een hogere versie was gemaakt, een vremde melding dat 12 Ultimate de hoogste versie is, hopelijk is het en en ander nu duidelijker gesteld

M.v.g. Fred
 
Dat is nu juist het problem, versie 11 kent het bestand niet meer om dat het binnen 12 is geprobeerd te openen, maar ik dacht dat moet geen probleem zijn met een Restore of Backup bestand, alleen is dat tot opheden niet te openen,

Bedankt, maar hier stopt het denk ik voor mij.

mocht er nog een oplossing voorbijkomen vernem ik dat graag

M.v.g. Fred


Start
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan