Plaatsen van filmtje lukt . Hoe download ik een filmtje van YouTube en Facebook.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Mannen.Of Tutters van Pctuts.
Jullie hebben me aardig opweg geholpen met Uploaden!..
Nu wil ik wat verder gaan , ik wil een filmtje downloaden van Facebook en YouTube hoe doe ik dat , welke software heb ik nodig ? Waar haal ik die. Mijn upload filmtje is nog 78 MB HD te groot om door te sturen per e-mal. Wat kan ik doen ?Welk programma moet ik hiervoor gebruiken.
Alle hulp is welkom voor de Oldman.:Merci::ruzie001:
 
Voor Youtube, probeer het hier eens mee http://download.dvdvideosoft.com/FreeYouTubeDownload.exe

Vink tijdens de installie alle drie de vinkjes uit. Deze staat automatisch aan tijdens de installatie. Zie afbeelding.

Freestudio.jpg

Voor Facebook kan ik je niet helpen daar heb ik weinig ervaring mee.
 
voor mij is het nog altijd REALPLAYER. die doet perfect wat je wenst op een simpele manier en heeft tal van overige opties. een echte aanrader volgens mij.

voor je grote bestanden is het inderdaad het interessantste van ze op één of andere manier online te zetten. via yousendit, of een dropbox, of free space ergens op een shareserver. dan kan je de link ernaar toe mailen naar je kennissen.
 
Zekers ook mijn dankje ,dus ik zie dat jullie andere personen helpen in nood . daarom loven we PCTUTS ...:bravo:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan