Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben maar een beginner wat photoshop betreft en zou graag weten hoe ik een plugin .exe bestand moet installeren, gewoon dubbel klikken en laten installeren (zoja zet hij zich vanzelf in de juiste directorie of moet ik hem deze aangeven en als ik de directorie zelf moet aangeven moet ik dan ook nog een map aanmaken waar alles ingezet wordt of de hele zooi gewoon los in de pluginmap van photoshop laten droppen) of moet ik dit .exe bestand copieëren naar de filtermap???
 
Zo installeert u een insteekmodule (of plugin) van Adobe Systems:
Voer een van de volgende handelingen uit:
  • Gebruik het installatieprogramma voor insteekmodules (indien beschikbaar).
  • (Windows) Kopieer de module naar de desbetreffende map voor insteekmodules in de programmamap van Photoshop. Zorg ervoor dat de bestanden niet zijn gecomprimeerd.
Photoshop heeft een zeer goede handleiding aan boord, tip maar bij zoeken " insteekmodules "
Ik gebruik wel de Nederlandstalige photoshop. anders tip je plugin.

Nu een plugin van derde zou ik zo installeren (zie eerst dat het compatibel is met photoshop hé, dan installeer je dat bestandje in een mapje en van daaruit sleep je het naar programmas- photoshop en daar plaats je het in de plugin map of bij insteekmodules (in 't nederlands) en hop dat ding werkt.
Groeten,
Monne
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan