Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,
Ik wilde daarstraks iets downloaden via powernews.Maar ik krijg steeds de melding dat poort 119 niet openstaat.
Ik heb telenet en werk met powerlineadapters.Hoe zet ik deze poort open?
Alvast bedankt
Walter
 
Instellen SSL
Om SSL te gebruiken heeft u een newsclient nodig die SSL ondersteunt. Geschikte clients zijn de laatste versie van Newsleecher of Newsbin 5 Pro. In het venster waar u het serveradres heeft ingevuld staat de optie "Enable SSL". Als u deze optie aan zet, verandert automatisch de poort waarvan gedownload wordt van 119 (of poort 80 als u die gebruikte) naar port 563 en maakt u gebruik van SSL.

Let op! Het gebruik van SSL leidt tot een zwaardere belasting van uw PC. Dit komt omdat al het verkeer bij binnenkomst op uw PC door uw newsclient gedecodeerd wordt.

Wij raden aan om SSL alleen te gebruiken als u problemen met uw downloadsnelheid hebt. Mocht het gebruik van SSL voor problemen zorgen dan kunt u deze optie altijd weer uit schakelen.

U kunt niet tegelijkertijd gebruik maken van SSL en de normale manier van inloggen. Pas dus op met per ongeluk dubbel inloggen.

Met vriendelijke groet,

PowerNews
 
Open Windows Firewall door te klikken op de knop StartAfbeelding van de knop Start en vervolgens op Configuratiescherm. Typ firewall in het zoekvak en klik vervolgens op Windows Firewall.

Klik in het linkerdeelvenster op Standaardinstellingen herstellen. Beheerdersmachtiging vereistAls u om het beheerderswachtwoord of een bevestiging wordt gevraagd, typt u het wachtwoord of een bevestiging.

Klik in het dialoogvenster dat verschijnt, op Standaardinstellingen herstellen. Klik in de bevestigingsprompt op Ja.
Herstart nu je computer en probeer nu eens.
 
Bedankt carlo voor je antwoord.

Bij profile name : reader.powernews.nl
Hostname : news
poort :119
accountname: ******
paswoord : hetgene dat we hebben van pc Tuts
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan