Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wat bedoel je met een 'programma PortableApps' ? Dat is een aanduiding, een algemene naam voor apps die je niet hoeft te installeren, maar geen app bij mijn weten...
your computer, without the computer™ The PortableApps.com Platform™ is a full-featured portable software system that ties all your portable apps together and lets you build your own custom portable app suite for use in your synced cloud folder, on your local PC, or on a portable USB drive. And...
portableapps.com
ik heb dit toch op een ssd staan met de exe file en vandaag gebruikt en die gaf de boodschap dat er nieuwe versies waren
hij gaat die zelf zoeken
Kende ik niet ... OK
Volgens hun korte kennismakingsuitleg kan je idd. apps naar eigen believen toevoegen. Maar wel uit en in de Cloud te gebruiken. Dus niet vanop je lokale PC : begrijpelijk want dan zouden niet 'portable' meer zijn, aangezien je op verplaatsing je lokaal opgeslagen apps uiteraard niet kunt gebruiken.
Proberen waard, als je dit soort portable apps-verzamelingen een pluspunt vindt.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.