Status
Niet open voor verdere reacties.

lotus

Niet meer actief
Heb dit topic eens gepost...
Nu bracht mijne maat die stick terug;is aan het biljarten hier in de straat.
Om nieuwe muziek erop te zetten,koppel usb aan...word niet erkend!!!Kijk in schijfbeheer,vind hem daar,en bij eigenschappen zag ik pram...nooit van gehoord!
Start effe Ubuntu op, usb word erkend ook in pram...met niks open te krijgen!
Google wat ...zie iets van Mac ,herstart je mac en.....
Ok doe het ook met usb nog in laptop...ineens werd die wel herkend :vraagteken:....format gedaan, nieuwe muziek erop...klaar is kees!
Iemand die uitleg heeft voor dit:vraagteken:
mvg
 
Hopelijk wel een format naar Fat32

Pram heb ik nog nooit van gehoord.
Lana je gaat het niet geloven...door vraag van fat32..ben 99.9 zeker ...denk toch nog effe checken.
Usb word ineens weer niet erkent...2 uur geleden wel want de liedjes speelden af.
Kijk weer met Ubuntu en ja weer die pram ook in Windows zie afb. pram.JPG

Nu wil Ubuntu ook ineens niet meer opstarten pffff
 
TDK...heb er zelf zo paar..maat had me wel al gezegd ,ja de eene keer wil het niet spelen dan wel.
Maar doe format kopier alles ..en het werkte nu ineens weer niet jawadde
Zag ook, wel één map met Android...dat zal wel het OS van de auto zen zeker...want die was leeg
 
Ook een USB stick heft niet het eeuwige leven, zeker niet als er soms ruw mee omgegaan wordt. De kontaktjes gaan uiteindelijk naar een heel klein printplaatje, kortom heel fragiel dus.
 
download eens het HP usb format tool ..
start deze op met een rechts klik uitvoeren als administrator en formateer de stick ...
lukt het niet van de eerste keer dien je het format tool wederom op te starten als administrator en herhaal dit zo nodig nogmaals !
 
@Qtex heb de tool zelf gevonden...gebeurde natuurlijk weer één wonder...koppel usb aan werd ineens erkent -m-heb format gedaan naar NTFS ...muziek op usb van mij geplaats.
Ddragon zal gelijk hebben zeker ....bijna naar de haaien;!
mvg
 
neem dan deze link ....naar het HP usb format tool
je dient deze eerst uit te pakken en de installer op te starten ...
je verkrijgt dan 2 versies van de HP usb format tool ..
start enkel die op die met groen onderlijnt is ...
Ashampoo_Snap_2015.01.05_23h11m29s_007_.jpg
de andere is een opdrachtprompt !! ( *oppassen hier mee !!)

ik heb teveel data verkeer op mijn dropbox lieten ze me juist verstaan ..daardoor werd de plublic map tijdelijk geblockeerd !
 
Zou kunnen...weet dat die usb nog nooit uit auto is geweest...misschien doet hij iets verkeerd in de wagen...had me paar weken geleden al gezegd speelt niet meer ,dan ineens weer wel..ja se weet het ook niet!
Misschien vind ik rekening van Carrefour terug...brengen we die terug...en anders poubel!
heb usb van mij gegeven en die speelde...kan misschien ook aan auto liggen..zal toekomst uitwijzen ..als hij nog eens nieuwe muziek vraagt.Heb gezegd vraagt eens goede uitleg in garage...maar daar is maar één iemand, die beetje kennis heeft van die dingen lol
Zet hier maar slot op!
mvg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan