Status
Niet open voor verdere reacties.
Photoshop opnieuw ingesteld en dit verschijnt :
"Het primaire werkbestand voor Adobe Photoshop en het primaire paginabestand voor Windows bevinden zich momenteel op hetzelfde volume.
Dit kan tot verminderde prestaties leiden. Het is aan te bevelen het primaire werkvolume voor Photoshop onder te brengen in een apart volume, bij voorkeur op een aparte fysieke schijf."

Een keertje rondgesnuffeld op internet maar vind geen bevredigend antwoord.
Wat doe ik met die boodschap ?
Heb twee harde schijven in mijn pcke, één waar ik mee werk en een tweede van 4GB om back ups te nemen, zet ik Photoshop dan op die schijf ????
Groetjes, monne
 
je hebt toch je harde schijf in partities gedeeld, niet, installeer dan photoshop eens op je d-schijf, ik vermoed dat die nu op je c-schijf staat waarop ook je windows staat, hé. Wel eerst een uninstall doen van de photoshop die er nu opstaat. Ik denk dat het dan wel zal gaan. Bij mij staat alle extra software trouwens op mijn d-schijf en op de c-schijf enkel mijn windows.
 
Laatst bewerkt:
Het probleem is niet dat het pogamma niet werkt. Wel die boodschap dat adobe gaf en ik vraag me af of het sneller of beter zou werken moest ik het op een aparte schijf of op een aparte partite zetten ?
 
heb je probleem ff beter gelezen ik denk dat je m moet verwijderen en op een andere partitie zetten wie weet helpt het

baad het niet schaad het niet

ik heb alles op 1 partitie staan windows zowel adobe photoshop

maar ja soms doen pc's en software rare dingen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan