printer drukt niet in kleur

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb vandaag een nieuwe printer gekocht van het merk HP het is een Photosmart all in one B010.
Hij drukt af in zwart wit maar in kleur lukt niet. Heb al alles waaraan ik dacht nagekeken: kleurendruk staat aangeduid,de juiste printer is als hoofdprinter aangeduid, de cartridges zijn correct geïnstalleerd ,heb al via hulpprogramma gezocht,....niets lukt.
Kan iemand mij helpen?
als ik een printerstatusrapport afdruk krijg ik bij de informatie over het inkttoevoersysteem ook geen afbeelding van de kleuren enkel van het zwart.
 
Je werkt in Windows 7, huh? Heb je de drivers van HP (op de cd) al geinstalleerd? Komt overigens wel een heleboel bagger mee met die cd. Probeer het eerst eens via die cd dus ;)
 
De driver die u vermeldt had ik geïnstalleerd want die stond op de CD die ik kreeg samen met de printer.
Ik heb de stappen gevolgd van de klantenondersteuning van HP maar ook dat levert niets op....terug naar de winkel vrees ik....
 
das dan het beste wat je kunt doen ja .. de printer mag wel niet gebruikt zijn op zicht !! en in de orgineelle verpakking ...met aankoop ticket ..succes ermee
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan