printer t delen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,
Ik kan men printer niet delen met een andere pc of laptop geeft een fout aan die in de bijlage staat.
Canon Mp 280
 

Bijlagen

  • Printer.jpg
    Printer.jpg
    61.2 KB · Weergaven: 114
heb jij al meerdere keren deze printer gedeeld met anderen ...

ik moet eerlijk bekennen dat ik niet weet of niet kan nagaan waar dat het probleem ligt , gewoon om het feit dat ik maar 1 pc bezit en de printer hier dus niet gedeeld word...
in elk geval indien ik deze wil op delen dan heb ik de melding niet die jij nu te zien krijgt ...
 
Hoi qtex,
Ja ik heb deze al gedeeld gehad met meerdere , maar van de week heb ik alles moeten vernieuwen omdat men harde schijf stuk was , dus effe een nieuwe gestoken alles terug geïnstalleerd en nu deze fout , bij Microsoft weten ze te vertellen dat dit aan de firewall ligt doch daar ligt het niet aan die staat correct geconfigureerd.
Avg firewall is ook correct ingesteld .
Nog nooit meegemaakt dus kwam ik effe hulp vragen.
Grtz,
Jo
 
als je bij eigenschappen van printer de tap " poorten " selecteerdt welke wordt er dan vernoemd ...
ik gebruik de hp f4210 en de standaard poort is hier de USB001 virtuele printerpoort
zie jij bij u in eigenschappen van printer ook de volgende tap's vermeld staan
Bekijk bijlage 9508
 
Hoi qtex,
Ja ik heb deze al gedeeld gehad met meerdere , maar van de week heb ik alles moeten vernieuwen omdat men harde schijf stuk was , dus effe een nieuwe gestoken alles terug geïnstalleerd en nu deze fout , bij Microsoft weten ze te vertellen dat dit aan de firewall ligt doch daar ligt het niet aan die staat correct geconfigureerd.
Avg firewall is ook correct ingesteld .
Nog nooit meegemaakt dus kwam ik effe hulp vragen.
Grtz,
Jo

Probeer voor de zekerheid even al je firewalls uit te zetten....
 
neem de tap beveiliging eens bij eigenschappen van de printer.
kijk dan eens bij de naam van groepen of gebruikers en klik iedereen aan ....
kijk dan bij machtigingen voor
"iedereen" enkel bij " afdrukken " mag er een vinkje aanstaan
" maker eigenaar " deze heeft enkel een vinkje bij " documenten beheren "
" je eigen naam " deze heeft bij " afdrukken , deze printer beheren en bij documenten beheren " een vinkje staan
"administrators " heeft hetzelfe als bij je eigen naam aangevinkt staan ..
note dien je hier een bewerking te doen , dien je deze ook te bevestigen met toepassen en ok ..
de aangepaste machtiging is pas van kracht na een herstart van je systeem.
 
ik heb via printer installeren, ook voor de update drivers gekozen van mijn type printer.
hij stond niet in de lijst met drivers!
heb ik bijgewerkt en alles verliep vanzelf.
kreeg dan de melding testpagina printen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan