Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo ik heb een vraag. ik heb windows 7 ultimate en hp printer hp deskjet f 2180 all in one. mijn vraag is deze, mijn printer werkt goed op w7, alleen een ding hij print uit van achter naar voren. en ik heb alles al nagekeken en gedaan maar kom er niet uit, wat dat zou kunnen zijn. heeft iemand een vermoeden of ook zo een brobleem, het is echt lastig want je gebruikt veel inkt en gooit ook onnodig papier weg. ik dank u.
 
zo staat het bij mij
 

Bijlagen

  • ScreenShot002.jpg
    ScreenShot002.jpg
    53.1 KB · Weergaven: 97
printer

hallo ivan. nee ik heb hem nog niet gebrobeert op een andere pc. maar ik heb mij wel geinformeert bij bekende die ook een hp printer hebben. en die mensen hebben gek genoeg hetzelfde brobleem. een van hun heeft zowel een heel nieuwe printer en heeft dat brobleem. dus vraag ik me af of het weer wat is van hp. het brobleem zou ook opgelost zijn als ik wist ? als dat kan ? mijn pagina printen die ik selecteer. is dat mogelijk ivan. in iedergeval bedankt voor de moeite.
 
printer

hallo mik. bedankt voor je reactie. ja zo zou je het ook kunnen zien. maar als ik maar de 2e pagina eigenlijk nodig heb, en hij print er 5 of 6 uit wat dan. dat is inkt weggooien en papier toch. ok mik iedereen ziet het mischien anders, maar ik vind dat niet juist. zo hoort een printer toch niet te werken. ik heb epson gehad die deed dat niet, ik heb canon gehad die deed dat ook niet. dus ? in iedergeval bedankt mik.
 
printer

hallo Ivan.
Dat weet ik dus niet Ivan.
Ik heb voor paar dagen nog de nieuwste drivers van hp voor mijn printer geïnstalleerd , die kreeg ik gestuurd door hp.
Als er nieuwe software of drivers voor je printer uit zijn , krijg je die automatisch doorgestuurd om te installeren , als je product aangemeld is.
En zo is het ook met mijn bekenden gegaan.
Ik zou niet weten wat er mis is met de drivers.
Maar toch bedankt voor uw moeite.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hallo mik. bedankt voor je reactie. ja zo zou je het ook kunnen zien. maar als ik maar de 2e pagina eigenlijk nodig heb, en hij print er 5 of 6 uit wat dan. dat is inkt weggooien en papier toch. ok mik iedereen ziet het mischien anders, maar ik vind dat niet juist. zo hoort een printer toch niet te werken. ik heb epson gehad die deed dat niet, ik heb canon gehad die deed dat ook niet. dus ? in iedergeval bedankt mik.

Sorry, maar ik had de vraagstelling anders begrepen. Als het het probleem is van één pagina afdrukken of een aantal, dan kan je dat toch in de eigenschappen aanpassen vlak voor het afdrukken. Misschien als je afdrukken kiest, dan eerst voorkeurinstellingen selecteren en daar ingeven welke pagina ge wilt en hoeveel maal. Inderdaad, een Epson heeft een droom van mogelijkheden om in te stellen.
 
mitch16

Wat is het probleem juist, hij print achterste voren zeg je.
Wat bedoel je juist met achterste voren?
Van rechts naar links ipv van links naar rechts.
Van onder naar boven ipv van boven naar onder
Bij meerdere pagina's beginnen met de laatste pagina ipv met de eerste pagina

Dit heeft zeker niets te maken met HP maar met Windows.

Hoe staan je landinstellingen ingesteld in je Windows?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan