Status
Niet open voor verdere reacties.
goeden avond mensen: ik heb een probleempje met onze printer, ik heb niet originele inkt patronen geplaatst en nu werkt hij niet meer. kan er iemand mij helpen A U B. ik gebruik een laptop HP pavilion g7 series 64 bit, en de printer is een canon MP 140 groetjes ermonneke
PS: ik krijg de foutmelding E5:
 
Fout code E5 betekent dat de inkt patroon niet herkend word of dat deze niet te goei geplaatst werd
Indien er wel kan geprint worden maar deze is niet duidelijk dan dien je de printkoppen uit te lijnen

04fda1caea-Ashampoo_Snap_2013.10.17_22h59m40s_002_.png
 
Ik heb een HP G85.Werkt enkel met nwe orginele HP inktpatronen.Zo oud maar het lukt niet.
Er zitten in de nieuwere zelfs druppeltellers.De ene patroon kost dan wat meer omdat er meer inkt inzit.
Ik dacht ook dat de inktpatronen hitte maken om de inkt te laten drogen.
 
@ joke135
zeg nooit nooit , eens komt het dat je er problemen mee ondervind ...

heb hier al een Canon printer gehad , een Lexmark printer en ook deze gaven vermits gebruik te maken van steeds dezelfde inkt cartouches ( ik vulde deze steeds opnieuw bij ) de geest ..
nu gebruik ik de HP F4210 all in one printer met steeds orginele patronen ....( deze koop ik voordelig aan , als deze in promotie staan )
 
Ik heb produkt om de inkt te verwijderen van de rubber rollen.Mijn HP G85 heb ik zo gered van 't stort.De man draaide telkens het geprinte blad om om zuinig te zijn.De rollen gaan dan slippen door de inkt.
Je wil niet weten hoe de de- en montage van de printer verliep.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan