Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb een alles in één scanner/printer van lexmark 1170.alles gaat behalve de gele kleur.Zou dat te herstellen zijn.?
 
fons op de bredabaan in merksem is er een inktvuller
en die vult de kleur bij die jij wenst aan 7€
ik ga daar geregeld is aan de kant van de nieuwe kerk weet niet juist de nr meer
 
fons op de bredabaan in merksem is er een inktvuller
en die vult de kleur bij die jij wenst aan 7€
ik ga daar geregeld is aan de kant van de nieuwe kerk weet niet juist de nr meer
Dit is een oude en die winkel ken ik heb daar goede ervaring mee.
Het moet aan de printer iets zijn,heb al verschillende keren uitgelijnt en "gekuist"maar niets heeft geholpen.
Bedankt simba en jakske.
 
ik heb enkele maanden geleden een lexmark 1190 gekocht in de carrefour en de bijgeleverde cartidgen waren ook niet goed , dan maar nieuwe gekocht en het probleem was opgelost.
 
hey
vele mogelijkheden met een printer ... of je hebt " een goede " ofwel voel je " je bedrogen "
mijne printer is van 1999 .... HP815C .... heeft gewerkt met win 95 /98/ ME en nu met xp ....... problemen ?? wat is dat ?? werken ?? als een paard
t'ja de oude bakken zijn nog niet versleten .....alleen wat onderhoud ... maar ja nu kost dat teveel centjes ( 1 bus naaimaschine olie voor 3 euro ) (sk) (sk) is een deskjet zw/wit 2500 vellen / cartouche... prijs : te verwaarlozen ( +:-10 euro ) (gt) (gt) papier koop ik per kilo ( een paar 1000 vellen ) dus waarom zeuren ????
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan