Printerprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Ik ben (was ?) een tevreden gebruiker van een Printer Canon Pixma MP520.
Deze heb ik 5-6 jaar tot volle tevredenheid gebruikt... tot gisterenmorgen.
Toen kreeg ik op het schermpje een berichtje gepresenteerd in de aard van " de printerkop is niet ge?nstalleerd. Installeer de printerkop" De foutmelding heeft de code U051
De printerkop is wel degelijk geïnstalleerd, maar werkt dus niet, dat is duidelijk.
Ik heb eens op internet rondgesnuffeld, en een paar tips opgevolgd, waaronder: Printerkop verwijderen, onder de kraan met lauw water goed afspoelen, drogen en contacten zeer goed reinigen.
Maar helaas ook dit heeft niet geholpen.
Ik denk dat ik aan een nieuwe printer toe ben, of heeft er nog iemand een goede tip ??.

Ik hou mij aanbevolen.

Vast dank voor hiervoor.
 
Waarschijnlijk zal het de ganse printblok zijn die moet vervangen worden, niet alleen de printkop.
En dit is een heel dure grap, zeker als er nog werkuren bijkomen.
Beter een nieuwe printer kopen, is misschien goedkoper en dan ben je toch enkele jaren gerust.
 
Waarschijnlijk zal het de ganse printblok zijn die moet vervangen worden, niet alleen de printkop.
En dit is een heel dure grap, zeker als er nog werkuren bijkomen.
Beter een nieuwe printer kopen, is misschien goedkoper en dan ben je toch enkele jaren gerust.


Aldus gehandeld J.W
Voor mij staat een nieuwe Brother MFC-J430W
Even wennen, want de Canon Pixma was toch gebruiksvriendelijker, maar we komen er wel.
Bedankt voor je reactie.
Vriendelijke groet,

Ferna
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan