Status
Niet open voor verdere reacties.
een vriend van mij zit met een klein probleem;als hij de printer wil starten
komt er bericht dat de printspooler niet actief is
wat is de print spooler en wat kan hij er aan doen?
 
Welk besturing systeem(XP of zo) heeft hij en welke printer is het?

Waarschijnlijk heeft hij drivers die niet geschikt zijn voor zijn besturings systeem

bvb windows 98 en windows ME drivers op een windows XP systeem

Ik denk de laatste nieuwe drivers voor zijn systeem installeren zo moeten werken
 
hey
de service van de printer is uitgeschakeld
uitvoeren --sevices.msc --ok zie naar de printer ( het merk van de printer staat er niet op ) en plaats die op automatisch ( rk -eigenschappen ) (sk)
 
hey Jakske
de opgegeven bewerking IS juist
onder plug en play zou moeten staat : print spooler ..... lk om de kleur te veranderen dan rk en klik eigenschappen ... halverwege zie je auto - hand-gestopt .. in een blauw kadertje ... gewoon op auto zetten en klaar is kees ... (lk =linker rk =rechterklik )
kijk even op uw pc ??? (sk) (sk)
 
hey J.W en Jakske
nog even terug komen op het fenomeen van computer eigenschappen - services -en nog meer
start ---in het kader dat je nu hebt ---rechts klik--op een lege plaats --eigenschappen --menu start aanpassen --geavanceerd --hulp prog voor sisteembeheer weergeven --aanvinken --ok ----sluit af
start --alle prog -- daar vind je nu : systeembeheer ----met daarin : services ------makkelijk als je het weet niet ??? ( die smilie is ongewenst !!)
 
bedankt allemaal ik zal da van de week is gaan instaleren ,want nu ben ik effe geveld door een verkoudheid ,en ik mag die mens dat niet aandoen om hem ook te besmetten.
ik wou het hem vertellen zo, maar die persoon is nog niet zo vertrouwd met een pc
 
hey J.W en Jakske
nog even terug komen op het fenomeen van computer eigenschappen - services -en nog meer
start ---in het kader dat je nu hebt ---rechts klik--op een lege plaats --eigenschappen --menu start aanpassen --geavanceerd --hulp prog voor sisteembeheer weergeven --aanvinken --ok ----sluit af
start --alle prog -- daar vind je nu : systeembeheer ----met daarin : services ------makkelijk als je het weet niet ??? ( die smilie is ongewenst !!)

Mag ik weten welke "smilie" u bedoelt?
Ik zie er nergens een staan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan