Status
Niet open voor verdere reacties.
Op mijn Asus Laptop die ik indertijd gekocht heb stond Windows Vista .
Ik ben nu naar Windows 7 gegaan ( legaal ) en dan de update gedaan naar Windows 10 .
Alles gelukt en Windows 10 werd geactiveerd met digitaal recht de eerste keer dat ik verbinding maakte .
Behalve dat er in apparaatbeheer bij andere apparaten een geel driehoekje staat met een aanhalingsteken betreffende een onbekend apparaat namelijk de Coprocessor .
Als ik rechts klik op de Coprocessor , stuurprogramma's bijwerken krijg ik de melding :
Uw Coprocessor kan niet worden geïnstalleerd .
Ga ik naar de site van mijn Asus F5gl AP013 C is er niets meer te vinden .
 
Plotseling valt de laptop uit en start opnieuw op . Na terug aanmelden verschijnt er het blauwe scherm met de melding dat er een probleem is met de laptop en dat deze opnieuw moet worden opgestart . Er worden foutgegevens verzameld . Hierna wordt de laptop opnieuw opgestart .
Maar de laptop start niet opnieuw op de dat blauwe scherm staat hier nu al een kwartier .
 
Dat kan, dit is een hardware fout. In apparaatbeheer staat zoals je vermeld dat de co-processor niet goed geïnstalleerd is. Hier ligt dus het probleem.

Je zou kunnen proberen om alles werkend te krijgen onder Windows 7 met de drivers die ik in de link van antwoord #2 heb gegeven.

Daarna is aan jou de keuze om proberen te updaten naar Windows 10. Geen garantie dat dit gaat werken.
 
ik heb deze laptop onder mijn vingers ...en ben er mee bezig ...
momenteel staat er terug een Windows 7 home premium op en geeft apparaatbeheer geen enkele foutmelding weer ...
ik probeerde daarop dan de Windows 7 updates op te halen maar hij is nu ruim al 2 uur aan het zoeken naar updates .. !
heb juist weer contact gehad met de TS en hem voorgesteld om terug te upgraden naar de Windows 10.
*denkelijk was ik in de eerdere Windows 7 iets vergeten betreffende de drivers ..het waren er dan ook zoveel !

dit is de afbeelding van de Win7 in apparaatbeheer ..
Ashampoo_Snap_2016.07.27_14h45m55s_001_.png

zoals je kan zien is alles ok ...
en ga ik nu de upgrade doen naar de Windows 10
hopelijk komt deze fout niet terug !
 
ok het probleem is voorbij en de laptop draait nu op een Windows 10.....
het probleem eerder was dat ik dus een driver vergeten was te installeren !!
dit door het feit dat ik gestoord werd door de gebuur !
al bij al is de TS tevreden ..



*bijgevolg word er hier een slotje opgezet .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan