Status
Niet open voor verdere reacties.
ik werkt aan een dell ps PRO 200 voor een vriend , hij vind die goed en is snel genoeg , maar nu was hij onstabiel geworden , hd geformateerd en windows98 proberen te installeren krijg een fout melding 7038 als ik Win 98 se Ned gebruikt ; gebruik ik de engelse versie dan gaat alles normaal en werkt hij perfect , maar hij wilt liever de Ned versie erop ; er is een hd van 20 giga en 128 mb pc100 geheugen te beschikking

Heeft iemand een oplossing er voor of ligt het aan de cd van win98 ned , ik heb wel gemerkt dat tussen de ned en engelse versie + - 11 mb verschil is
 
Hallo,

Ken het probleem niet, maar dit vond er over:\\

<TABLE><TBODY><TR vAlign=top><TD align=left width="40%">ERROR 7038</TD><TD align=left width="60%">The requested operation can be performed only on the system console. This is most often the result of a driver or system DLL requiring direct console access.</TD></TR></TBODY></TABLE>

Dell laat wel shit achter op je HD ook na format C:\
Oplossing kan zijn....verwijderen van alle partities en daarna opnieuw instellen.


Suc6
 
bedank voor je antwoord , heb dat ook geprobeerd , lukte niet , heb juist een antwoord gekregen van een vriend , heb een andere win 98 cd gebruik ( laatste versie ) nu werkte alles normaal het verschil bedroeg + - 10 mb op de cd in drivers

ik dank alle voor de hulp
 
weer 1 kontent...

weer 1 kontent...

bedank voor je antwoord , heb dat ook geprobeerd , lukte niet , heb juist een antwoord gekregen van een vriend , heb een andere win 98 cd gebruik ( laatste versie ) nu werkte alles normaal het verschil bedroeg + - 10 mb op de cd in drivers

ik dank alle voor de hulp
slotjes door de modjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan