Probleem met berichten lezen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
L

lucia

Gast
Als op een forum kom (maakt niet uit welk) en lees ik de berichten dan staat daarna telkens de pagina bovenaan!
Klinkt een beetje moeilijk dus even in mijn eigen woorden doen.


De schuifbalk staat bv op de helft van de pagina.
Als ik op een link klik en heb het bericht gelezen en ga weer terug om een nieuw bericht te lezen, dan staat de schuifbalk weer helemaal bovenaan.
Dan moet ik weer naar beneden scrollen en zoeken waar ik gebleven ben.
Dat is gewoonweg irritant.

Is daar een oplossing voor? Ik heb al geprobeerd bij de Internet Optie’s via de “Opnieuw instellen” dit te verhelpen, niet dus.


Vast bedankt.
 
Dus dit heb je al geprobeerd ?

1. Start Internet Explorer.
2. Klik op Extra op de werkbalk en klik op Internetopties.
3. Open het tabblad Geavanceerd, klik op Geavanceerde instellingen herstellen en klik op OK.
4. Test Internet Explorer om na te gaan of het probleem is opgelost.
 
Ik heb "Opnieuw instellen geprobeerd" vóór ik jou tip probeerde en beide hebben niet geholpen.


Ik heb op intenet gekeken of ik Internet Explorer 7 opnieuw kan downloaden maar daar kan ik geen wijs uit.
Ik weet trouwens niet eens of dat gaat. Of is dat dom om te gaan doen?
 
Als je bij software kijk zal je zien dat ie7 er bij staan, je kan deze verwijderen maar ik zou raad van andere nog afwachten kijken wat jun mening hier over is.
 
Het is mij ook wel opgevallen dat dit voorkomt, trek me er weliswaar iets minder van aan maar denk niet dat aan explorer ligt ook omdat ik met firefox zit!
Het is vanaf de verandering aan de site, ivan, ik kom ook wel's terecht aan het begin van de pagina.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan