Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik ken er nie veel van hoor, heb mijn pc heropgestart, blijft hetzelfde, geluidskaart zit in PCHet is een beetje gissen met zo weinig info dat je geeft.
Ik ga er van uit dat het een externe geluidskaart is en via USB aangesloten.
Hoe ??? Rechtstreeks of met een kabel ???
Start de PC eens opnieuw op en doet hij het daarna wel ?
Probeer eens een andere USB poort of een andere kabel.
Dit is mij allemaal veel te moeilijk hoor, raar, ik gebruik deze dagelijks voor naar mp3 muziek te luisteren en nooit iets voorgehadHoe is de versterker aangesloten aan de pc ?
Ik ga even drie voorbeelden geven met afbeeldingen
Via de geluidskaart in de pc of via een externe geluidskaart zonder kabel of met kabel.
![]()
![]()
![]()
Ja aan mijn pc met usb en op mijn versterker zit een speciale ingang waar opstaat "PC-USB"Je kunt toch wel vertellen hoe het is aangesloten ?
Anders kan ik je niet meer verder helpen.
Sorry Philip ik ben daar echt ne sukkel in hoor, ik vind op de link die jij geeft niks om te downloadenDownload dit tool eens : https://www.pctuts.be/resources/usbdeview.50/
Geen installatie, gewoon opstarten en kijk even naar de uitleg die ik bij de download heb gezet.
Alle lijnen die rood staan verwijderen, opkuisen dus.
Dan heb je al zeker géén geblokkeerde USB poort meer.
OK er staan in feite geen rode lijnen bij, hier bijv.Ge moet uzelf zo niet kleineren...; gewoon een beetje alert proberen te zijn hé ....
Bekijk bijlage 249622