Probleem met het openen van een exelfile

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb problemen met het openen van een exel file.
Het is een file met automatische koppeling naar een andere werkmap.

Ik kan dus kiezen :

alle koppelde info bijwerken klikken op ja
of bestaande info behouden dan moet ik op nee klikken.

Als ik op nee klik dan gaat hij open zonder problemen.
Maar als ik op ja klik dan slaagt hij vast en gaat hij niet open.

Wat nu gedaan ?? Wie weet raad ??

Alle info welkom.

gr,

Michael
 
Ik heb problemen met het openen van een exel file.
Het is een file met automatische koppeling naar een andere werkmap.

Ik kan dus kiezen :

alle koppelde info bijwerken klikken op ja
of bestaande info behouden dan moet ik op nee klikken.

Als ik op nee klik dan gaat hij open zonder problemen.
Maar als ik op ja klik dan slaagt hij vast en gaat hij niet open.

Wat nu gedaan ?? Wie weet raad ??

Alle info welkom.

gr,

Michael

Dit komt waarschijnlijk omdat de exelfile de koppeling naar de andere werkmap niet kan vinden, misschien is de file waartoe hij wil bijwerken veranderd van naam of verplaatst .. ?
 
De status van koppelingen controleren en herstellen.
  1. Kies Koppelingen in het menu Bewerken.<LI class=LPROC>De opdracht Koppelingen is niet beschikbaar als het bestand geen gekoppelde gegevens bevat.
  2. Klik op Status controleren om de status van alle koppelingen in de lijst bij te werken. Dit kan enige tijd duren als er veel koppelingen zijn of als de bronwerkmap voor de koppelingen op een netwerklocatie staat en het netwerk traag is.

  3. Controleer de status in de kolom Status, selecteer de koppeling en voer vervolgens de vereiste actie uit.
    OK Er is geen actie vereist, de koppeling werkt en is bijgewerkt.
    Onbekend Klik op Status controleren om de status van alle koppelingen in de lijst bij te werken. Niet van toepassing De koppeling gebruikt OLE (Object Linking and Embedding) of DDE (Dynamic Data Exchange). De status van dit type koppeling kan niet door Microsoft Excel worden gecontroleerd.
    Fout: kan bron niet vinden Klik op Bron wijzigen en selecteer een andere werkmap. Fout: kan werkblad niet vinden Klik op Bron wijzigen en selecteer een ander werkblad. De bron is mogelijk verplaatst of hernoemd.
    Waarschuwing: waarden zijn niet bijgewerkt Klik op Waarden bijwerken. De koppeling is niet bijgewerkt bij het openen van de werkmap.
    Waarschuwing: bron is niet opnieuw berekend Klik op Bron openen en druk op F9 om de werkmap te berekenen. De werkmap is mogelijk ingesteld op handmatig berekenen. Als u automatisch berekenen wilt instellen, klikt u op Opties in het menu Extra. Klik vervolgens op het tabblad Berekening en selecteer de optie Automatisch.
    Fout: niet-gedefinieerde of niet-rechthoekige naam Sommige namen kunnen pas worden gevonden als de bronwerkmap is geopend. Klik op Bron openen, schakel terug naar de doelwerkmap en klik op Status controleren. Als het probleem zich blijft voordoen, controleert u of de naam verkeerd is gespeld of ontbreekt. Schakel terug naar de bronwerkmap en wijs de optie Naam aan in het menu Invoegen. Klik vervolgens op Definiëren en zoek de naam.
    Waarschuwing: bron openen om waarden te kunnen bijwerken Klik op Bron openen. De koppeling kan pas worden bijgewerkt als de bron is geopend.
    Bron is geopend De bron is geopend. Er is geen actie vereist mits het werkblad fouten bevat.
    Waarden bijgewerkt met bestandsnaam Er is geen actie vereist, de waarden zijn bijgewerkt. Fout: onbepaalde status De status van de koppeling kan niet door Excel worden vastgesteld. De bron bevat mogelijk geen werkbladen of is opgeslagen in een bestandsindeling die niet wordt ondersteund. Klik op Waarden bijwerken.
<INPUT id=plugUILang style="DISPLAY: none" value=1043></INPUT>
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan