Probleem met IE 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
De laatste tijd gebeurd het regelmatig dat wanneer ik IE9 afsluit volgende melding krijg:
"Internet Explorer 9 werkt niet goed meer en wordt afgesloten, er wordt een oplossing voor het probleem gezocht".
Maar IE 9 werkt goed? Deze melding komt enkel voor bij het afsluiten van webpagina's en ik denk dan dat er altijd ergens een probleem is.Zou er iemand me kunnen vertellen hoe ik erin zou slagen dat ik die melding niet meer krijg zelf vind ik dat vervelend.
Dank bij voorbaat,
RIK:p
 
Maar IE 9 werkt goed?
RIK:p

het is niet omdat je op het eerste gezicht het programma kan gebruiken dat alle onderliggende processen het ook doen zonder bugjes. verder kan het aan je besturing ook liggen, tenslotte vertrouwt IE ook een stuk op windows explorer en andersom. in Vista heb je dit véél meer voor dan in 7 nochtans.

het voorstel van Ddragon80 is alvast goed. verder kijk je best na of je windows én IE volledig up to date zijn met de nieuwste fixes.

de bugjes die eventueel in IE zitten zitten allicht in één of andere .dll. je zou deze manueel kunnen opnieuw registreren in het register via de commandolijn, maar ik ken ze niet allemaal van buiten. en de meeste mensen natuurlijk niet :p . daarom bestaat er een tooltje om alle belangrijke bestanden (dus voornamelijk die .dll's) opnieuw correct te schrijven in je register. deze kan je hier vinden. laat die zeker eens draaien! succes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan