Status
Niet open voor verdere reacties.
Sinds ik Internet Explorer 9 via een update heb binnengehaald heb ik niets anders dan mizerie met het binnenhalen van websites. Let wel, zo gauw de browser éénmaal gestart is, vliegt hij door alles. De update heb ik reeds verwijderd, heb via de website van Microsoft dan IE 9 terug gedownload, niets helpt. Uiteraard zijn er andere browsers, ik heb ook Avant Browser en Firefox op de laptop staan, maar ben daar zo niet mee vertrouwd. Deze avond zat ik liefst 10 minuten te wachten om de site van het nieuwsblad binnen te halen. Alles heb ik geprobeerd, sites geraadpleegd. Wat zou eigenlijk het probleem kunnen zijn? Ik heb Windows 7 aan boord van een laptop Vaio, ik werk met het antvirusprogramma ESET, ik doe regelmatig opkuis met CC Cleaner, niets helpt. Ik heb een Fiber XL abonnement bij Telenet, mijn laptop heeft een geheugen van 4 Gb, dus denk niet dat het daaraan kan liggen.
Ik zou degene die me eventueel een beetje raad zou kunnen geven om INTERNET EXPLORER 9 terug goed te kunnen gebruiken, ENORM dankbaar zijn, ik heb alles geprobeerd, ik geef het op, maar zit nu terug te werken met IE 9, omdat die nadat hij erin geslaagd is te starten deze van geen ophouden meer weet.
Dank bij voorbaat voor raad en hulp!
Rik ;!

Misschien nog even bij vermelden dat wanneer ik mijn mailberichten open met Outlook 2010 ik de links in de mails probleemloos kan openen MET IE 9....raar....
;!
 
Mogelijke oorzaken.
Geïnstalleerde toolbars
Java veroudert

Firefox is veiliger dan Internet Explorer.

Welke windows7 heb je geïnstalleerd staan ? 32 of 64-bits
 
Laatst bewerkt:
Bedankt alleszins op de reactie beste Swake en Tuts, ik heb de 32 bits op de laptop staan, internet explorer instellingen heb ik misschien al meer dan 10 keer teruggezet. Misschien ben ik dan beter af met Firefox in te stellen als vast browser, want met Firefox heb ik geen enkel probleem, toolbars heb ik niet geinstalleerd, de Java, dat heb ik nog niet nagezien. Nogmaals hartelijk dank!
Rik
 
Snelheid problemen die jij ondervind worden bijna altijd veroorzaakt door Add-ons of invoegtoepassingen van IE.
Probeer deze eens allemaal uit te zetten in IE behalve die van Microsoft zelf.
Indien je de eerste keer IE9 opstart komt deze meestal ook melden welke invoegtoepassingen er geïnstalleerd staan en hoeveel ms vertraging deze teweeg brengen. Adh daarvan kan je beslissen deze uit te schakelen of niet. Maar je kan dit altijd achteraf nog aanpassen zoals je nu best moet doen.
Nota: vertrouw er niet op dat invoegtoepassingen van vendors zoals adobe of google geen vertragingen of porblemen kunnen veroorzaken!
 

Uw vergelijking gaat wel over het marktaandeel. Wat heeft dit te maken met "veiligheid"?

<< De vergelijking tussen het marktaandeel van Internet Explorer 9 en Firefox 4 is misleidend, aldus Microsoft topman Ryan Gavin. De afgelopen dagen was er ruim aandacht voor het aantal Firefox downloads dat inmiddels de vijftig miljoen is gepasseerd. Het marktaandeel zou inmiddels zo'n zes procent bedragen, terwijl IE9 op zo'n één procent blijft steken. >>

Hier werden de testen gedaan: Browser Security | NSS Labs

 
Laatst bewerkt:
Een andere mogelijkheid voor de vertraging kan veroorzaakt worden door je IE (netwerk) instellingen.
Kijk eens na welke Home page er ingesteld staat? Indien er één of meerdere tussenstaan welke hij niet kan bereiken of vertalen (DNS), kan dit bij het opstarten van IE tot serieuze vertragingen leiden. Kijk ook eens na of je LAN instellingen van IE op "Automatisch detecteren" staat.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan